sobota 20. srpna, 07:53 Svátek má Bernard
Profil
Není fotka
Vyhledávání
 
Co se kde šustne
 
Zajímavé foto


Navigace: Co se jinam nehodí
hodnocení: 4.60
Aktuální kategorie: help   Vše > Ostatní a volné téma > Co se jinam nehodí
Diskutujte! Je spousta věcí na které tu není chlíveček
 
 
Podkategorie:
 
 
 
Autor: Stano
Status:
Výsledné hodnocení: 1

Potřebujete si zanadávat? (II)

Datum: 16.05.2014 10:02
 

Manžel dělá dobré skutky, konkrétně fiančně podporuje českou policii. Jiný důvod, proč předjíždí v místě, kde je snížená rychlost na 30km/hod, a činí tak v 80km/hod., mě nenapadá. Výše příspěvku na frčky 1.500 Kč a blíže nezjištěný počet bodů... angry smiley



Starší odpovědi byly automaticky odmazány
 

Komentáře a názory

 
    Aktuální stránka: 1 z 21
  • Status: expert

    Re: Potřebujete si zanadávat? (II)

    Datum: 11.03.2022 18:31
     

    Anavi, zdravotní stav a vleklé potíže mnohých jsou nejen následek covidu jako choroby ale obecně téměř dvouleté nejistoty, kdy některé podnikání šlo zcela do háje. Včetně problémů s vnucovaným očkováním a vymáhání téhle věci, což samozřejmě podvědomě musel vnímat každý člověk, kterému něco jako svoboda není jen fráze. Ztráta zcela základní jistoty zákazu nedobrovolných zdravotních experimentů na lidech A teď plynule navazuje současná situace. Rozhodně to imunitu nepodporuje. O tom žádná.

    Aleno, pomoc UK naše rodina řešila jako známý tvého bráchy. Vybrali jsme Ukrajinky co známe léta jako velmi slušné lidi, ať nám vytipují potřebné a peníze jsme předali rovnou. Bez státní správy a prostředníků.Co píšeš o řepce a pšenici, tomu se směje, útrpně!, každý,kdo se trochu vyzná v zemědělství. Máš pravdu, člověk se nemůže zbytečně rozčilovat. Některá vyjádření politické garnitury bych nazvala hraběcí rady na úrovni doporučení,aby lidé jedli koláče, když nemají chleba, z dob hladových bouří ve Francii. Lid to tenkrát odměnil gilotinou.

    Ohromná výhoda, ač jsem tomu nikdy nevěřila, je zahrada. Tam si člověk vyčistí hlavu a další plus je i relativně vysoký věk, protože člověk nemusí příliš myslet na budoucnost.

     
  • Autor: Reklama

    Re: Potřebujete si zanadávat? (II)

     
     
  • Status: expert

    Re: Potřebujete si zanadávat? (II)

    Datum: 11.03.2022 19:13
     

    Regino, nebral to každý tak útrpně, já na očkování čekala a první den kdy jsem mohla jsem se očkovat dala, stejně tak i mé okolí, nevím o nikom kdo by z očkování měl nějaké konkrétní potíže. Jsme rodina s vleklými průduškovými problémy, opravdu jsem za očkování byla vděčná. Mě spíš vadili ti co nic nedodržovali a ohrožovali svobodu moji, já snad tím že jsem se očkovat dala ničí svobodu neohrozila. Netvrdím, že ten kašpar měl v čemkoliv pravdu, ale mezi lidmi jsem respirátor nosila a kde bylo hodně lidí tam jsem nechodila, to není taky žádné omezení. Tady u nás já potkám tak 5 lidí týdně nemám potřebu vidět víc lidí, naučilo nás to jezdit na nákup jednou měsíčně. Chápu, že lidem kteří se rádi baví a setkávají by to asi bylo málo.

     
  • Status: expert

    Re: Potřebujete si zanadávat? (II)

    Datum: 11.03.2022 21:53
     

    Jajo, je to o úhlu pohledu. Právem každého je se nechat očkovat, pokud cítí potřebu a má pocit, že mu to přinese zdravotní benefit. Totéž by mělo platit i obráceně. Zvláště v případech, kdy celá záležitost plave tak nějak na vodě a očkování jednoznačně a prokazatelně nebrání šíření choroby. Což se po neskutečných peripetiích tak nějak provalilo. Ale už to skoro vypadalo na císařovy nové šaty. grinning smiley Různý nesmysly o shromažďování, ježdění z okresu do okresu. povoleném nakupování v supermarketu ale zavřených textilech a papírnictvích jsou sice omezující, nošení různých hadrů, nejdřív to vytrhly doma šité roušky, nakonec nestačí pomalu respirátory je sice omezující a dalo by se o tom diskutovat, nicméně žádné velké škody,vyjma ekonomických, to nepáchá. Ale nutit různým znemožňováním trochu normálního života píchat něco zcela nedostatečně fungujícího a schopného způsobit trvalou újmu na zdraví těhotným a dětem, stresovat je, stresovat rodiče, to je věc, která absolutně nepatří do žádné civilizované společnosti. A lidé, kteří se toho účastnili a umožnili celou tuhle věc, by měli nést odpovědnost. A ne se teď schovat za potíže na Ukrajině a jedeme dál. Neplatí jen v téhle republice. Kolik problémů a stresu způsobilo nařízené povinné očkování v Rakousku, které teď poslali k ledu. Najednou to není třeba, když to před pár měsíci bylo tak nutné, že mělo být povinné? Pro mě osobně je zcela nepřípustné a stresující, abych mlčela a musela přihlížet páchání přímého ohrožení kohokoliv, především jednoznačně dětí a těhotných. Obzvláště za situace, kdy souhlas nevychází z vůle dotyčných ale je doslova vynucen různými život omezujícími opatřeními i na úrovní existenčního ohrožení. Takovou situací se já osobně cítím stresovaná.

     
  • Status: expert

    Re: Potřebujete si zanadávat? (II)

    Datum: 12.03.2022 17:28
     

    Já zas znám několik těhotných které se chtěly očkovat a byly odmítnuty, musely si najít očkovací místo kde je přijali. Každopádně to celé divně skončilo a po té co jsem si to v poměrně lehké formě prodělala se bojím co bude na podzim, každopádně už bych to znovu nechtěla dostat. A udělám cokoliv i nesmyslného kdybych měla pocit že mě to může ochránit. 14 nocí za sebou dušení se, sice jen rýmou, ale už ne to už nechci. Mám úplně fobii z nemožnosti se nadechnout, babička byla těžký astmatik a já zažila několik jejích záchvatů.

     
  • Autor: kordula
    Status: expert

    Re: Potřebujete si zanadávat? (II)

    Datum: 12.03.2022 20:20
     

    Já po prodělaném Covidu mám pauzu, ale očkovat se nechám. Už to zase vztoupá.

     
  • Autor: Anavi
    Status: expert

    Re: Potřebujete si zanadávat? (II)

    Datum: 14.03.2022 09:27
     

    Když vidím, jak se mnou zacvičil covid, tak se naopak toho očkování bojím ještě víc. confused smiley

    Moje tělo zjevně se vším bojuje dost zásadně. sad smiley

     
  • Status: expert

    Re: Potřebujete si zanadávat? (II)

    Datum: 14.03.2022 10:41
     



    kordula napsal(a):

    Já po prodělaném Covidu mám pauzu, ale očkovat se nechám. Už to zase vztoupá.

    Já se nechala očkovat kvůli partnerovi (plicní problémy po úraze v minulosti) a 2 miminům v rodině. Moje výborná imunita vzala za své (spoustu let jsem nemarodila, neznala jsem ani rýmy, kašel), teď chytám kde co angry smiley. Ty problémy začaly po 3. dávce. Moc lituji, že jsem do toho šla, nechtěla jsem si vyčítat, že někomu zkomplikuji život. Zkomplikovala jsem ho sobě. Celé to "covidové šílensttví" vnímám jako podraz na lidi, potřebu určité "elity" obohatit se. Nejen u nás....

     
  • Autor: kordula
    Status: expert

    Re: Potřebujete si zanadávat? (II)

    Datum: 14.03.2022 11:09
     



    ivik11 napsal(a):



    kordula napsal(a):

    Já po prodělaném Covidu mám pauzu, ale očkovat se nechám. Už to zase vztoupá.

    Já se nechala očkovat kvůli partnerovi (plicní problémy po úraze v minulosti) a 2 miminům v rodině. Moje výborná imunita vzala za své (spoustu let jsem nemarodila, neznala jsem ani rýmy, kašel), teď chytám kde co angry smiley. Ty problémy začaly po 3. dávce. Moc lituji, že jsem do toho šla, nechtěla jsem si vyčítat, že někomu zkomplikuji život. Zkomplikovala jsem ho sobě. Celé to "covidové šílensttví" vnímám jako podraz na lidi, potřebu určité "elity" obohatit se. Nejen u nás....

    ......tak si to tedy vyber, .. já jsem po Covidu unavená, všechno mě bolí, trochu se zmátožím a další den umírám....Je fakt , že jsem přibrala a jsem tak trochu i líná.

     
  • Autor: Anavi
    Status: expert

    Re: Potřebujete si zanadávat? (II)

    Datum: 14.03.2022 12:07
     

    Já takhle dopadla po covidu, takže z očkování mám doslova hrůzu, co by se mnou udělal ještě další "koktejl". confused smiley

    Spolužačka, která byla očkovací nadšenec, dopadla přesně jako Ty... od podání druhé vakcíny prošla snad všechna oddělení v nemocnici. X let nebyla nemocná, teď problémy gynekologické, střevní a další s tím spojené, za sebou již dva operační zákroky a nikdo nechápe, co se tak zvrtlo, když doposud neměla žádné zdravotní problémy a neschopenku neměla dvacet let. Prostě na to každé tělo reaguje jinak. Jsem ráda, že mě přestala nadávat za to, že nemám očkování, najednou mi říká, že byla blbá, že naletěla. Ona si to dala čistě z důvodů cestování... jinak pracuje z domova a žije sama, takže nějak neměla koho ohrožovat.

    ivik11 napsal(a):



    kordula napsal(a):

    Já po prodělaném Covidu mám pauzu, ale očkovat se nechám. Už to zase vztoupá.

    Já se nechala očkovat kvůli partnerovi (plicní problémy po úraze v minulosti) a 2 miminům v rodině. Moje výborná imunita vzala za své (spoustu let jsem nemarodila, neznala jsem ani rýmy, kašel), teď chytám kde co angry smiley. Ty problémy začaly po 3. dávce. Moc lituji, že jsem do toho šla, nechtěla jsem si vyčítat, že někomu zkomplikuji život. Zkomplikovala jsem ho sobě. Celé to "covidové šílensttví" vnímám jako podraz na lidi, potřebu určité "elity" obohatit se. Nejen u nás....

     
    Upraveno 1 krát. Naposledy upravil Anavi (14.03.2022 12:08)
     
  • Autor: gabca
    Status: expert

    Re: Potřebujete si zanadávat? (II)

    Datum: 14.03.2022 13:11
     

    Moje zkušenosti s covidem a očkováním?

    Prodělala jsem ho na podzim 2020 v první vlně. Pak jsem se dala za 9 měsíců oočkovat ( 2 dávky ) a teď jsem ho měla podruhý ( omicron ) a to 5 měsíců po ukončeném očkování.

    Můj názor je, že všeho moc škodí. grinning smiley Asi bych si vystačila s přirozenou imunitou. Kdybych nebyla do očkování tak trochu tlačená v práci, tak bych se nedala.

    A jako, že jsem poslední půlrok rozbitá, to teda jsem. eye rolling smiley Ale, že by měla krční páteř spojitost s očkováním nebo covidem se mi moc nechce věřit. I když už mě o tom pár lidí přesvědčovalo.

    Každopádně je covid svinstvo, to si nebudem nalhávat.

     
  • Status: expert

    Re: Potřebujete si zanadávat? (II)

    Datum: 14.03.2022 13:21
     

    Já se očkovat chtěla, vůbec nic mi to nedělalo. Ani vpich mě nebolel, mám obavu, že jsem zcela bez imunity, že se tělo vůbec nebránilo. Přece by očkování něco vyvolat mělo, i děti po očkování mají horečku a řvou, nespí. Mě nebylo nic. Omikrona jsem chytila netuším kde a od koho, bylo to hrozné. Ne životne hrozné, ale noci příšerné, já tak ráda spím a spát tedy nešlo, dusila mě rýma a záchvaty kašle až ke zvracení. Unavená jsem doteď, kašlu taky občas se vrátí i ta rýma. Jak bude další dávka dám se očkovat zase.

     
  • Autor: Anavi
    Status: expert

    Re: Potřebujete si zanadávat? (II)

    Datum: 14.03.2022 14:03
     

    Jájo, kolegyně v práci taky po očkování v pohodě. Je to fakt kus od kusu. Myslím, že naopak lidi, co mají imunitu v pořádku, to dali takhle v pohodě. Ale kdo má nějaké slabiny ve zdravotním stavu, tak je podle mě covid nebo to očkování "vytáhne" na povrch. Takže třeba jiná kolegyně v práci se léčila s nějakým onemocněním, které měla již tři roky díky bioléčbě pod kontrolou a po očkování se jí to zase rozjelo.. náhoda? Nemyslím si. Její dr. teda byla naprosto přesvědčená, že kdyby na to nešla, měla by i nadále klid. Ale tělo se něčím rozbouřilo a začalo se bránit. confused smiley sad smiley

    Nicméně nepopírám, že člověk, který je "pro" , tak vyhledává ve svém okolí ty bezproblémové případy, aby si své rozhodnutí obhájil. A ten, kdo je "proti", tak se pídí po tom, komu to dobře neudělalo, aby si své rozhodnutí obhájil. winking smiley smiling smiley

     

    Když jsem se ptala mamčina doktora, jestli je možné, že ji tak "odpravilo" očkování, odpověděl mi, že NIKDO v tuto chvíli nemůže říct, že zaručeně ano nebo že zaručeně ne. Vše jsou jen spekulace, a kdo tvrdí, že očkování nezpůsobuje žádné vedlejší účinky, měl by za to být skoro trestně stíhán, protože vědomě lže. sad smiley Že dat je tak málo, že z toho nelze prozatím dělat závěry ani v kladném ani záporném smyslu. A ani on by si netroufl tvrdit, že něco prospívá nebo škodí, pokud nemá dostatečné podklady a srovnání, jak to působí na lidi s různými diagnozami. A že rozhodně nepopírá, že v jeho praxi po očkování razantně vzrostl počet lidí s pohybovými nebo psychickými problémy a to mu jako náhoda nepřipadá. nono smiley Ale samo to mohla způsobit i ta dlouhodobá izolace - chození méně mezi lidi, tím pádem zhoršení pohybového aparátu i psychiky. Nedodržování preventivních prohlídek. Ale znovu se vracím k tomu, že natolik je těch studií stále málo, aby se dal udělat jednoznačný a pravdivý závěr. Vše jsou jen domněnky. sad smiley

     
    Upraveno 1 krát. Naposledy upravil Anavi (14.03.2022 14:36)
     
  • Status: expert

    Re: Potřebujete si zanadávat? (II)

    Datum: 14.03.2022 14:25
     

    Ivo i to je možné, ale já spíš vidím to špatné po covidu. Ve vedlejším městečku, pár lidí zemřelo a truhlář sportovec skončil po covidu na vozíku. Samo to mohl způsobit i umělý spánek, kdo ví. Je těch případů tak moc, že se určitě nedovíme co těm lidem tak moc ublížilo. Psychika je mocná, kdo se bojí je mu většinou ublíženo. Hlavně, aby se nám to nevrátilo.

     
  • Autor: Manca
    Status:

    Re: Potřebujete si zanadávat? (II)

    Datum: 14.03.2022 19:05
     

    Já teda neznám nikoho, komu by ublížilo očkování, ale vím o několika lidech, kteří se nemohou vyhrabat z covidu. Pořád unavení, nachlazení. Případně se pak nechali očkovat, ale problémy začaly už předtím.

     
 
Podobné příspěvky
Diskuze: Jak jste objevili Week?   
 

Abychom si udělali představu, kdo odkud přichází :), tak navrhuji tuhle malou anketu - kdo vás sem poprvé nasměroval. Mě jedna z vás, livingářek, ale

Autor: Anavi - 26.02.2007 09:09
Rubrika: Internet a PC - Komentářů: 199
  
Adresář: http://www.koureni.biz/   
 

Metody odvykání kouření, proč nekouřit, jak si znovu nezapálit, závislost na nikotinu, test závislosti, abstinenční příznaky.

Autor: koureni - 15.10.2008 13:21
Rubrika: Co se jinam nehodí - Komentářů: 0
  
Upozornění
Bohužel, do tohoto fóra mohou přispívat pouze přihlášení návštěvníci. přihlášení

Nejste registrovaní?
zaregistrujte se! Nezabere vám to víc jak 20 sekund a získáte množství výhod! registrace
 
 
 
Zajímavé foto
Zajímavé diskuze
Barbra a Daniel

adoptivní děti WEEKu
 
 
 
Příspěvky v diskuzi vyjadřují názory jednotlivých diskutujících. Redakce serveru nemůže ovlivnit jejich obsah.
Provoz diskuze se řídí Pravidly zasílání příspěvků na serveru Week.cz.



RSS vše - RSS vše - Diskuze - RSS - Co se jinam nehodí (Diskuze)

Přidej na Seznam    
 
(c) 2006-14 Week.cz | Kontakt - Podmínky užívání - Nápověda
 
Tento server používá software Phorum.