sobota 25. května, 15:02 Svátek má Viola
|
Vyhledávání
Co se kde šustne
Zajímavé foto
|
Navigace: Co se jinam nehodí
hodnocení: 4.60
Diskutujte!
Je spousta věcí na které tu není chlíveček
Podkategorie:
Diskuze
Komentáře a názoryUpozornění
Bohužel, do tohoto fóra mohou přispívat pouze přihlášení návštěvníci. přihlášení
Nejste registrovaní? zaregistrujte se! Nezabere vám to víc jak 20 sekund a získáte množství výhod! registrace
|
Re: Zkušenosti s reklamací
No to je ono dříve to právě klukovi tak nějak v pohodě vydrželo celý školní rok, no a letos to už byly druhé pantofle od září, tak mě to docela naštvalo.
Re: Zkušenosti s reklamací
Re: Zkušenosti s reklamací
Chci se podělit o čerstvou zkušenost s reklamací obuvi v obchodě se zdravotnickými pomůckami ASKLEPIOS CZ v pasáži Globus v Českých Budějovicích. Zakoupené boty s černou stélkou barvily chodidla, a jelikož se stav nelepšil, rozhodl jsem se k reklamaci po dvou měsících od zakoupení. V tomto obchodě však reklamaci berou jako zločin zákazníka páchaný na nebohém obchodníkovi. Paní prodavačka, slušně vypadající blondýnka, se změnila v arogantní stvoření , která nám neopomněla důrazně a výhružně sdělit, že jsme jediní, kdo tyto boty reklamuje. Po delším váhání reklamaci přijala. Obchodník využil celou třicetidenní lhůtu a oznámí nám, že reklamaci nepřijímá. Obdržel jsem vyjádření výrobce, firmy PEON Litovel, ve kterém sdělují, že "se jedná o charakteristickou reakci barvené usně viz příbalový leták". Dále výrobce doporučil zakoupit si fixační přípravek. Na doporučení poradny dTestu jsem sestavil žádost o odstoupení od smlouvy z důvodů toho, že zakoupené boty nesplnily mé spravedlivé očekávání jakosti, že stélka, byť barevná, prostě nebarví. Je přeci normální, že boty nebarví. V obchodě byla stejná blonďatá prodavačka, která při předložení žádosti o odstoupení od smlouvy se zeptala, co to má znamenat a opět nezapomněla konstatovat, že jsem první, kdo si to dovolil. Odkázala mě na výrobce, protože ona je jen chudinka prodavačka, kterou otravuje drzý zákazník. Po vysvětlení, že mám smlouvu s obchodem ASKLEPIOS a nikoli s výrobcem, neochotně podepsala převzetí. Za dva týdny jsme byli vyzváni k návštěvě prodejny. Stejná blonďatá prodavačka s arogancí jí vlastní a hranou slušností si vyžádala všechny dokumenty, co mohla. Nadiktovala formulaci o převzetí peněz a neopomněla dát na vědomí své opovržení, že mi jde jen a jen o peníze. Ano, jde mi o peníze, za které jsem nedostal od obchodníka kvalitní boty, ale dostal jsem lekci z arogance. Radím všem - nevzdávejte se, nepodlehněte aroganci obchodníků jako je ASKLEPIOS ani výrobcům jako je PEON Litovel. Oba dobře ví, že nejsou v právu, ale neváhají zastrašovat. A asi se jim to vyplácí. Ale pokud si chcete dopřát zábavu a pocit spravedlivého úspěchu, využijte mých zkušeností, kupte si boty od PEONu nebo nakupte v Českých Budějovicích v obchodě ASKLEPIOS CZ.
Já už to s nimi zkoušet nebudu.
Re: Zkušenosti s reklamací
No určitě nezchudli, ale člověka připraví o čas a nervy
Re: Zkušenosti s reklamací
Každý máme nějaké zkušensti s reklamacemi. My už roky nenakupujeme nic v CCC. Raději volím jiné prodejce, kteří mi nebudou říkat, že jsem si podrážku zničil špatnou chůzí apod.
Re: Zkušenosti s reklamací
Já v Humanic
Re: Zkušenosti s reklamací
já mám výbornou zkušenost třeba v hračkářstvích, pokud jsem reklamovala jejich výrobek, ihned měnili, jinak samozřejmě posílají ostatní výrobci, který s chutí dodržuje lhůty, takže jsme o autíčko doma brečeli víc jak měsíc :-/
Re: Zkušenosti s reklamací
no, tak asi záleží na obchodě, já jsem si koupila třeba boty ve značkové prodejně... protože od ťamanů to nejde reklamovat atd. no a po týdnu nošení mi kožené botasky praskly v ohybu boty! a co mi přišlo po měsíci reklamací (kdy jsem si stejně na chození musela koupit boty další)?? že jsem je málo ošetřovala ochrannými krémy!!!!!!!!! od té doby už jsem tam pro boty nikdy nešla a nepůjdu!!!
Re: Zkušenosti s reklamací
odrazuji od e-shopu [www.3dliving.cz]
měla jsem si nejdřív zjistit, co je to za stránky. Moje chyba.
Re: Zkušenosti s reklamací
Irisko, to máš to pískoviště? Nějak mi možná ušlo. Neuspělas s reklamací?
Re: Zkušenosti s reklamací
prošvihli všechny termíny reklamace a nic s nima nesvedu. A recenze na jejich obchod je děsná. Že já si to nejdřív nepřečetla, než jsem objednala. Chybama se člověk stááále učí.
( Brno, 250m n.m.)
Re: Zkušenosti s reklamací
Napiš to na ČOI, peníze ti sice oni nevrátí, ale aspoň jim to zruší. Já to s jedním prodejcem tak udělala, skončil. Sice si založil jiny shop, ale tam ho zrušili také
Re: Zkušenosti s reklamací
Náš mladej si objdenal nedávno rolety na okna . Nejdřív si objednal špatný rozměry, tak jsme tam volali a nemohli se dovolat. V záznamníku byl nahranej nějakej hotentot. Později jsme zjistili, že je to firma, co sídlí v Maďarsku.
Když rolety dorazily, vůbec nešly navíjet. Tak jsme doma hartusili, že je blbej, že si má příště zjistit, kde co objednává a že rozhodně reklamaci do Maďarska posílat nebudeme, neb by se to nevyplatilo. Ale po mailové korespondenci, poslání videa, světe div se, poslali rolety nové - funkční a ty, co šly špatně navíjet, nám taky zůstali. Takže fakt jsem čučela, klobouk dolů.
Ale rozhodně před objednáním čehokoliv, nejdřív zjistit recenze.
Re: Zkušenosti s reklamací
já už na ně kašlu, nebudu si ničit nerva. A příště budu koukat na recenze. Z dTestu mi paní radila, jak mám postupovat a jaké formuláře poslat a co dělat a je to k ničemu.
Re: Zkušenosti s reklamací
Já bych aspoň napsala na ČOI. Jak píše Ivik. Je fakt, že člověk ztratí nějaký čas a nervy a k penězům nepřijde ale zase si nepřipadá jako úplný blbec, s kterým můžou vláčet jak je napadne.
Re: Zkušenosti s reklamací
koukám, že už je na ně naštváno více zákazníků a řeší to. Recenze jsou děsný.