sobota 27. dubna, 05:02 Svátek má Jaroslav
Profil
Není fotka
Vyhledávání
 
Co se kde šustne
 
Zajímavé foto


Navigace: Škůdci
hodnocení: 3.00
Aktuální kategorie: help   Vše > Zahrada a květena > Škůdci
Diskutujte! Neroste vaše zelená radost, nebo naopak roste až moc? Sdílejte s ostatními fotky, rady a zkušenosti..
 
 
 
 
Autor: hespa
Status: expert

Choroby a škůdci na rostlinách

Datum: 07.01.2007 18:46
 

Tak mě napadlo, že by bylo dobrý, mít po ruce odkazy na stránky,kde najdeme informace,co si počít s nemocnými kytičkami.

 

[www.zahradkarskepotrebypavlik.cz]

[www.lovela.cz]

[www.agromanual.cz]

[dendro.mojzisek.cz]

[eagri.cz]

[eagri.cz]

svaz-skolkaru.cz 

eagri.cz

[www.skudci.com

motyli.kolas.cz

Další chytrůstky přidávejte.grinning smiley



Starší odpovědi byly automaticky odmazány
 
Upraveno 7 krát. Naposledy upravil LadaB (08.06.2022 11:03)
 

Komentáře a názory

 
    Aktuální stránka: 5 z 21
  • Autor: Anavi
    Status: expert

    Re: Choroby a škůdci na rostlinách

    Datum: 20.07.2020 08:43
     


    ostříhala jsem docela razantně růže a jen zírám na spodní listy... tam je snad jen ta "osnova"... jinak úplně okousané... Nějaké housenky...? Nebo že by lalokonosec vyrazil i na růže? Ale ten dělá většinou jen krajky kolem, toto je fakt holožír. sad smiley

    gabca napsal(a):

    Za dnešek a včerejšek jsem zlikvidovala kolem 100 slimoušů.👎 Letos jich teda je....

     
  • Autor: Reklama

    Re: Choroby a škůdci na rostlinách

     
     
  • Autor: bosk
    Status: expert

    Re: Choroby a škůdci na rostlinách

    Datum: 20.07.2020 10:28
     

    Slimejše nemíváme,ale letos jsou i u nás thumbs up

     
  • Autor: Anavi
    Status: expert

    Re: Choroby a škůdci na rostlinách

    Datum: 20.07.2020 10:32
     

    Loni jsem neviděla u nás snad jediného... letos den nejdu zkontrolovat zahradu a už je něco sežrané sad smiley.

     
  • Autor: Anavi
    Status: expert

    Re: Choroby a škůdci na rostlinách

    Datum: 11.08.2020 08:40
     

    Z růží mi zbyly jen větve, listy - holožír... našla jsem malého brouka-nosatce, ale nemyslím, že je to malý lalokonosec... spíš bych řekla jiný nosatec... nebo že by housenky? Prostě nezbyl ani lísteček... doufám, že se ty růže nějak vzpamatují a obrazí z klacků! Je to smutný pohled... a stačilo na to pár dní, aby bylo dílo zkázy dokonáno thumbs up sad smiley.

     
  • Autor: babkaela
    Status: expert

    Re: Choroby a škůdci na rostlinách

    Datum: 11.08.2020 09:26
     

    Anavi, na jedné růži se mi stalo něco podobného, nemohla jsem nic najít .. s brejlemi jsem objevila úplně miniaturní šněčky.

     
  • Status: expert

    Re: Choroby a škůdci na rostlinách

    Datum: 11.08.2020 10:50
     

    Já to mám též, nepotřebuju brýle a vidím kdo ten holožír způsobuje, chtělo by to dalekohled na brokovnici. I když vlastně jsou to asi cyklisti, řvou po lesích a srnky otupěly a klidně ve dne, když jsme na zahradě, přijdou na pastvu, naštěstí už má místní vlčice vlčata. love smiley Tak snad ti vlci udělají v lesích trochu čistku.

     
  • Autor: Anavi
    Status: expert

    Re: Choroby a škůdci na rostlinách

    Datum: 11.08.2020 13:00
     

    Tak u nás to srna fakt nebude winking smiley , obávám se, že se snad přemnožil takovýmhle způsobem ten lalokáč confused smiley ... dočetla jsem se dneska, že růže mu chutnají taky angry smiley thumbs up.

     
  • Autor: Anavi
    Status: expert

    Re: Choroby a škůdci na rostlinách

    Datum: 12.08.2020 07:54
     

    Rozumíte tomu dávkování? smiling smiley Tak bude toho 8 litrů nebo 100 x 5l? Asi jsem natvrdlá...

     

    Parazitické hlístice proti larvám lalokonosců. Larvy hlístic se pohybují v půdě a čichem vyhledávají larvy lalokonosců, které napadají. Larvy lalokonosců do 48 hodin uhynou.

    Obsah balení (5 mil) rozmíchejte v 8 l vody o pokojové teplotě a nechejte cca 3 min odstát. Aplikujte zálivkou nebo postřikem na dobře provlhčenou půdu. Suspenzi aplikujte zálivkou na substrát. Balení s obsahem 5 mil hlístic postačí na 10 m2 nebo na 100 nádob o objemu 5 l (100 ml suspenze /nádoba).

    Popis a použití:

    Parazitické hlístice proti larvám lalokonosců. Larvy hlístic se pohybují v půdě a čichem vyhledávají larvy lalokonosců, které napadají. Larvy lalokonosců do 48 hodin uhynou.

    Prodej se odvíjí od vývoje teplot půdy venku (hlístice potřebují alespoň 12°C několik hodin denně).
    Výrobek budeme distribuovat až ke konci srpna 2020. Prodej a výroba se odvíjí od teplot a vývojových stádií hmyzu.
     
  • Autor: berda
    Status:

    Re: Choroby a škůdci na rostlinách

    Datum: 12.08.2020 08:53
     


    Já to pochopila tak, že těch 8 litrů je na 100 nádob o objemu 5l, kam naliješ jen 100ml z těch 8 litrů

    Anavi napsal(a):

    Rozumíte tomu dávkování? smiling smiley Tak bude toho 8 litrů nebo 100 x 5l? Asi jsem natvrdlá...

     

    Parazitické hlístice proti larvám lalokonosců. Larvy hlístic se pohybují v půdě a čichem vyhledávají larvy lalokonosců, které napadají. Larvy lalokonosců do 48 hodin uhynou.

    Obsah balení (5 mil) rozmíchejte v 8 l vody o pokojové teplotě a nechejte cca 3 min odstát. Aplikujte zálivkou nebo postřikem na dobře provlhčenou půdu. Suspenzi aplikujte zálivkou na substrát. Balení s obsahem 5 mil hlístic postačí na 10 m2 nebo na 100 nádob o objemu 5 l (100 ml suspenze /nádoba).

    Popis a použití:

    Parazitické hlístice proti larvám lalokonosců. Larvy hlístic se pohybují v půdě a čichem vyhledávají larvy lalokonosců, které napadají. Larvy lalokonosců do 48 hodin uhynou.

    Prodej se odvíjí od vývoje teplot půdy venku (hlístice potřebují alespoň 12°C několik hodin denně).
    Výrobek budeme distribuovat až ke konci srpna 2020. Prodej a výroba se odvíjí od teplot a vývojových stádií hmyzu.
     
  • Autor: Anavi
    Status: expert

    Re: Choroby a škůdci na rostlinách

    Datum: 12.08.2020 08:59
     

    Jo, tak teď už tomu rozumím taky!!! Díky! grinning smiley

    Tím pádem tím mohu prolít skoro celou zahradu... při mé velikosti smiling smiley.

     
    Upraveno 1 krát. Naposledy upravil Anavi (12.08.2020 09:00)
     
  • Autor: berda
    Status:

    Re: Choroby a škůdci na rostlinách

    Datum: 12.08.2020 09:04
     



    Anavi napsal(a):

    Jo, tak teď už tomu rozumím taky!!! Díky! grinning smiley

    Tím pádem tím mohu prolít skoro celou zahradu... při mé velikosti smiling smiley.

    Anavi, už jsi ty hlístice měla? Já přemýšlím zda je objednat. Ty mrchy mi sežrali už i muškát. angry smiley

    Myslela jsem, že jsem ho ulila a oni tam byli larvy.

     
  • Autor: Anavi
    Status: expert

    Re: Choroby a škůdci na rostlinách

    Datum: 12.08.2020 09:36
     

    Neměla. Ale budu to muset objednat. Nematop.

    Protože je mám asi naprosto všude. Nacházím je kolem truhlíků, na těch růžích jich včera byly kvanta. Jen teda trochu váhám, jestli to nejsou zase jiní nosatci, protože vypadají jako zmenšenina lalokáče a jsou hnědí. Lalokáč je větší a tmavší... tak kdo ví, jestli to na tyhle pidihajzlíky bude fungovat taky. Nebo to jsou kolonie malých lalokonosců... každopádně udělaly úplnou paseku. Z angry smiley thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up

    Dlužichy jsou taky krajkované.

    Takže mi nezbývá, než to zkusit. Lidi v recenzích píšou, že to použili dvakrát po sobě a mají klid.

    Na podzim a potom na jaře.

    Předevčírem jsem postříkala růže Mospilanem a prolila Mospilanem i zem... to mi radili v zahradnictví. No a večer koukám, jak se tam ti nosálové zase pasou... to mi neříkej, že jim to neublíží.

    Ještě jsem přemýšlela použít BIOOL. To by je mohlo zadusit.

     
  • Autor: Anavi
    Status: expert

    Re: Choroby a škůdci na rostlinách

    Datum: 12.08.2020 17:26
     
    screenshot_20200812-172422_gallery.jpg
    Další fotografie:

    Dneska jsem ty hajzlíky na růžích posbírala..na lalokáče mi to připadá dost malé...nicméně zjevně to je velmi žravé.

     
  • Status: expert

    Re: Choroby a škůdci na rostlinách

    Datum: 12.08.2020 19:19
     

    Anavi, je to jinak. Je to na 10 m2, nebo kdybys měla 100 pětilitrových květináčů, tak bys těch 8 l roztoku rozdělila do 100 květináčů winking smiley. Celou zahradu bys tím nezalila grinning smiley

     
  • Autor: Anavi
    Status: expert

    Re: Choroby a škůdci na rostlinách

    Datum: 13.08.2020 08:51
     

    To byla nadsázka samo smiling smiley. Objednala jsem víc balení. Ale zahradu mám opravdu malou, navíc se drží jen na třech místech, to by mohlo vystačit. Uvidím. Kdyžtak doobjednám. Hlavně, aby to fungovalo. Dnes jsem brouků posbírala skoro 100 ... confused smiley sad smiley sad smiley .

    Nevypadá to ale na lalokonosce rýhovaného, ale spíš libečkového... přitom libeček na zahradě ani nemám. Ale je prostě malinký. Nicméně nosatec je to určitě.

    ivik11 napsal(a):

    Anavi, je to jinak. Je to na 10 m2, nebo kdybys měla 100 pětilitrových květináčů, tak bys těch 8 l roztoku rozdělila do 100 květináčů winking smiley. Celou zahradu bys tím nezalila grinning smiley

     
Upozornění
Bohužel, do tohoto fóra mohou přispívat pouze přihlášení návštěvníci. přihlášení

Nejste registrovaní?
zaregistrujte se! Nezabere vám to víc jak 20 sekund a získáte množství výhod! registrace
 
 
 
Zajímavé foto
Zajímavé diskuze
Barbra a Daniel

adoptivní děti WEEKu
 
 
 
Příspěvky v diskuzi vyjadřují názory jednotlivých diskutujících. Redakce serveru nemůže ovlivnit jejich obsah.
Provoz diskuze se řídí Pravidly zasílání příspěvků na serveru Week.cz.



RSS vše - RSS vše - Diskuze - RSS - Škůdci (Diskuze)

Přidej na Seznam    
 
(c) 2006-14 Week.cz | Kontakt - Podmínky užívání - Nápověda
 
Tento server používá software Phorum.