pátek 26. dubna, 18:57 Svátek má Oto
Profil
Není fotka
Vyhledávání
 
Co se kde šustne
 
Zajímavé foto


Navigace: Ostatní a volné téma
hodnocení: 4.70
Aktuální kategorie: help   Vše > Ostatní a volné téma
Diskutujte! Ostatní a volné téma. Aneb co se nikam nevešlo..
 
 
Podkategorie:
 
 
 
Autor: Didi
Status: expert

Reklama na Weeku

Datum: 08.12.2010 11:29
 

Otazka spis pro admina:

Chci se zeptat, jak je to tady se zverejnovanim vlastnich firemnich stranek napr. v podpisu? Vsimla jsem si, ze napr. Ram tady uz velmi dlouhou dobu naprosto bezostysne propaguje svoji a Anmarinu komercni cinnost, tak bych samozrejme tuto moznost pro svoji firmu take uvitala.

Domnivam se, ze kdyz muze Ram, muzu taktez, ale slusnost mi samozrejme kaze, nejprve se zeptat.

 

Diky

 

 

Jo, samozrejmem uvitam, kdyz se k tomu vyjadri i ostatni.

 
Upraveno 1 krát. Naposledy upravil Didi (08.12.2010 11:36)
 

Komentáře a názory

 
    Stránky: 12 | další
    Aktuální stránka: 1 z 2
  • Autor: admin
    Status: admin

    Re: Reklama na Weeku

    Datum: 08.12.2010 11:41
     

    Ahoj,

     

    já jsem se na to před časem díval. Uživatelů s odkazem v podpisu je více, a ne vždy jde o čistě soukromé stránky. A konkrétně u Rama mi nepřišla čistě komerčně zaměřena, resp. tématicky podobná weeku.

    (nechci vyvolávat nějaké emoce. Ale ono se těžko určuje, co je ještě komerční a co již ne..)

     

    Momentálně přemýšlím o dvou věcech:

    - buď ten podpis úplně zrušit. Protože jej většina lidí nepoužívá.

    - graficky jej upravit, aby bylo jasné, že to není standardní součást příspěvku

    - upravit a nepovolit tam vkládat odkazy (obecně, bez určování, co jsou soukromé stránky, a co firemní)

     
  • Autor: Reklama

    Re: Reklama na Weeku

     
     
  • Autor: Didi
    Status: expert

    Re: Reklama na Weeku

    Datum: 08.12.2010 11:55
     

    Ahoj a diky za promptni odpoved.

     

    Mas pravdu, ty stranky jsou na prvni pohled tematicky blizke Weeku. Ale opravdu jen na zbezny prvni pohled.

     

    Vlevo, dost napadne, jsou pak umistene odkazy na vyuku jazyku, prekladani a zprostredkovani obchodu a sluzeb, poradenstvi v zahradnictvi. Vse samozrejme ciste komercni zalezitost.

    Je to samozrejme tvoje rozhodnuti, ale myslim si, ze to bezne na diskuznich forech neni.

     
  • Status:

    Re: Reklama na Weeku

    Datum: 08.12.2010 12:12
     

    Admine, máš pravdu, není třeba vkládat odkazy, stačí napsat "podívej se na stránky hoax" a každý kdo bude mít opravdu zájem si adresu vygoogluje. Pokud někdo chce odkaz na svoje stránky na Weeku, nechť jedná s tebou a může ho mít, ale ne v diskuzích. Samozřejmě za poplatek, nebo za protislužbu. Tolik názor starýho Blba.

     
  • Autor: drahus
    Status: expert

    Re: Reklama na Weeku

    Datum: 08.12.2010 12:15
     

    Nebo nám, co máme své soukromé kytičkové stránky, dovol dát odkaz do svého profilu

     
  • Status: expert

    Re: Reklama na Weeku

    Datum: 08.12.2010 12:17
     

    Po mě naše mladá taky několikrát chtěla ať se zmíním o okruhu jejího řekněme "podnikání", měla smůlu. Štvou mě všichni co si tu přihřívají polívčičku s různými nenápadnými nabídkami, klikám na nahlási bez rozpaků jak cítím náznak reklamy. Přece Honza neprovozuje Week aby někomu dělal zadarmo reklamu, no ne?

     
  • Autor: Didi
    Status: expert

    Re: Reklama na Weeku

    Datum: 08.12.2010 12:20
     

    Drahus, kytickove stranky jsou podle me neco naprosto jineho a mely by sem patrit. Ne tak prekladani atd. Myslim, ze toto je vic nez jednoznacne.

     

    Nabídka Výuka jazyků Překlady
    Translation Zprostředkování obchodu a služeb Poradenská činnost v zahradnictví

     
  • Autor: zuziberka
    Status:
    zuzibercinystra..

    Re: Reklama na Weeku

    Datum: 08.12.2010 12:24
     


    drahus napsal(a):

    Nebo nám, co máme své soukromé kytičkové stránky, dovol dát odkaz do svého profilu


    Také bych to uvítala, protože pokud jsou stránky v podpisu nebo profilu, tak se jedním kliknutím dostanu k dotyčné "kytičkové" přímo, nemusím vyhledávat její stránky v oblíbených

     
  • Status: expert

    Re: Reklama na Weeku

    Datum: 08.12.2010 12:28
     

    Kytičkové sem jednoznačně patří, to bych neřešila. Myslím nám všem jde o výdělečnou činnost v jiných oborech, nebo spíš o reklamu na živnost, to tu snad strašit nemusí, pokud z toho adminovi neplyne zisk.

     
  • Autor: zuziberka
    Status:
    zuzibercinystra..

    Re: Reklama na Weeku

    Datum: 08.12.2010 12:29
     

    Myslím si, že stránky kytičkářů nebo jiných "koníčkářů" sem rozhodně patří, jsou to stránky zájmové, nevýdělečné. Výdělelečné stránky patří do různých katalogů, je jich na netu spousta, většinou placených

     
  • Autor: drahus
    Status: expert

    Re: Reklama na Weeku

    Datum: 08.12.2010 12:50
     

    Je fakt, že nevýdělečné stránky jsou i výrobci stránek povolovány většinou zdarma a za malý poplatek je lze rozšířit kapacitně. Komerční stránky jsou i na pronájem podstatně dražší.

    Jenže nemůžeme chtít po adminovi, aby všechny dohlídal sám. měli bychom mu pomáhat všichni aspoň tím, že je nahlásíme, jak píše Jaja. Protože když už jsme se sem nastěhovali, tak musíme pořádek udržovat všichni, ne?

     
  • Autor: Hanule
    Status: expert

    Re: Reklama na Weeku

    Datum: 08.12.2010 13:03
     

    To, co tu praktikuje Ram, je cílená propagace živnosti formou poskytování bezplatného poradenství v daných oborech a oborech jim blízkých. Pokud je tak činěno po předchozí konzultaci a dohodě o vzájemné spolupráci s provozovatelem serveru, jde o postup zcela korektní. Pokud se však k takové praktice někdo uchýlí a provozovatele přitom předem nekontaktuje, dá se o čistotě jeho úmyslů s úspěchem pochybovat. Těžko se domnívat, že se v takovém případě jedná o dobrosrdečnou podnikatelskou naivitu.

    Ať tak či tak, jak se věc skutečně má a zda je setrvávání v dané praxi pro příslušné stránky přínosem či nikoli, ví jedině zainteresovaní aktéři. flower smiley

     
  • Autor: admin
    Status: admin

    Re: Reklama na Weeku

    Datum: 08.12.2010 14:13
     

    Zdravím,

     

    co bych právě nechtěl řešit, je to, abych u každého kontroloval, zda odkazované stránky mají odkazy a nebo sekce, které jsou potencionálně komerční.

    O čem tedy přemýšlím, že bych uživatelům dovolil si vyplnit www stránky a ty by se zobrazovaly jako odkaz u profilu (u příspěvku vlevo). Podpis bych pak buď zakázal a nebo striktně omezil.

    (ten odkaz by si asi mohl zadat jen uživatel s určitým počtem příspěvků, tak aby si někdo nezakládal nové uživatele jen kvůli odkazům)

     
  • Status:

    Re: Reklama na Weeku

    Datum: 08.12.2010 14:17
     

    Souhlas.

     
  • Status: expert

    Re: Reklama na Weeku

    Datum: 08.12.2010 14:18
     

    Honzo to myslím zní rozumě, ten podpis můžeš klidně zrušit. Takhle by to bylo asi optimální. Je jasné, že nejseš hlídací pes, jsme dospělí a snad i rozumní a každému by mělo být jasné, že za reklamu se platí a tudíž ji sem necpat, bez dohody s Tebou.

     
Stránky:  12 | další komentáře>>
 
Upozornění
Bohužel, do tohoto fóra mohou přispívat pouze přihlášení návštěvníci. přihlášení

Nejste registrovaní?
zaregistrujte se! Nezabere vám to víc jak 20 sekund a získáte množství výhod! registrace
 
 
 
Zajímavé foto
Zajímavé diskuze
Barbra a Daniel

adoptivní děti WEEKu
 
 
 
Příspěvky v diskuzi vyjadřují názory jednotlivých diskutujících. Redakce serveru nemůže ovlivnit jejich obsah.
Provoz diskuze se řídí Pravidly zasílání příspěvků na serveru Week.cz.



RSS vše - RSS vše - Diskuze - RSS - Ostatní a volné téma (Diskuze)

Přidej na Seznam    
 
(c) 2006-14 Week.cz | Kontakt - Podmínky užívání - Nápověda
 
Tento server používá software Phorum.