úterý 17. září, 21:38 Svátek má Naděžda
Není fotka
Vyhledávání

Co se kde šustne

Zajímavé foto

Navigace: Internet a PC
hodnocení: 3.30
Aktuální kategorie: help   Vše > Záliby a volný čas > Internet a PC
Diskutujte! Co vám dal, co vám vzal

Autor: Anavi
Status: expert
Výsledné hodnocení: 4
Klikni pro filtrování
Tagy: week

Jak jste objevili Week?

Datum: 26.02.2007 09:09

Abychom si udělali představu, kdo odkud přichází smiling smiley, tak navrhuji tuhle malou anketu - kdo vás sem poprvé nasměroval. Mě jedna z vás, livingářek, ale už nevím, přesně, kdo to byl a kdy. Když jsem tady byla poprvé, tak účast nic moc, takže jsem na pár týdnů zase odešla jinam, ale pak už to tady začalo žít a ráda jsem tu s vámi zůstala!

Komentáře a názory

Aktuální stránka: 36 z 37
  • Autor: kaaj

Re: Jak jste objevili Week?

Datum: 27.02.2015 19:17

vítám i já - za růžařky . flower smiley

• Autor: Reklama

• Autor: lanimka

Datum: 27.02.2015 20:12

Ahoj bosk, v kytkách jsem taky stále nováček. Zdejší rady jsou k nezaplacení, vítej! winking smiley

• Autor: tak63

Datum: 27.02.2015 23:33

Ahoj bosk, konečně někdo nový, kdo sem netahá reklamu a má zájem např. zahradu a podobně. Určitě tu najdeš spoustu informací a inspirace. Jsou tu opravdu odbornice thumbs down na vše možné. Já jsem v r.2006 hledal info o rzi hruškové a vyplyvlo mě to na Week. Zůstávám, protože tu jsou všichni úplně normální, příjemní, inteligentní, vtipní, krásní eye popping smiley (dle fotek ze srazů flower smiley ), atd. .... . winking smiley

V kytičkách se moc nevyznám a jsem spíš na hrubší práce na baráku, zahradě, ve skleníku, ... . Píšeš, že máš ráda kočky, no kočky já nevím, no já říkám kuře je kuře, ale proti gustu žádnej dyšputát tongue sticking out smiley grinning smiley .

Abych nezapomněl - vítám Tě za všechny (několik) chlapy flower smiley .

• Status: expert

Datum: 28.02.2015 11:27