neděle 24. března, 08:30 Svátek má Gabriel
Není fotka
Vyhledávání

Co se kde šustne

Zajímavé foto

Navigace: Miminka a batolata
hodnocení: 5.00
Aktuální kategorie: help   Vše > Moje dítě > Miminka a batolata
Diskutujte! Máte se svojí ratolestí spíše starosti a nebo radosti?

Autor: alexandrag
Status: nováček

Homeopatie v porodnictví- dotazník

Datum: 13.03.2016 13:47

Dobrý den. Jmenuji se Alexandra Gálová a jsem studentkou 3. ročníku porodní asistence ve Zlíně. Chtěla bych Vás požádat o pomoc s mým dotazníkem, který jsem vytvořila na základě mé bakalářské práce, která je pojmenována Homeopatie v porodnictví. Ty které z Vás mají chuť a čas, prosím o vyplnění =) Budu Vám moc vděčná =) Děkuji předem =)

[www.survio.com]

Podobné příspěvky
Diskuze: Brigády Jaká léta? výstava rozchodníků

Když už jsme to na chatu nakousli/y, tak jak jste si přivydělávali/y jako studenti? Já v nemocnici na oddělení u nedonošených dětí (drsné zážitky), v

Autor: Mona - 19.12.2006 12:18
Rubrika: Co se jinam nehodí - Komentářů: 23

Zajímalo by mne jak se říká rokům od 1990 do 2000. Dám příklad roky od 1930 do 1940 jsou myslim 40 leta. Dvacátá láta to už nebudou ty byla

Autor: jojojo - 17.10.2008 20:37
Rubrika: Ostatní a volné téma - Komentářů: 2

Ahoj všichni. Po dleší odmlce se opět hlásím. Měla jsem trošku problém s PC a taky jsem si nějak zablokovala aktivaci účtu petrli, proto jsem si za

Autor: gasha - 07.07.2009 09:42
Rubrika: Okrasná zahrada - Komentářů: 6
Galerie: Jak vychází slunce na D1   
  Jak vychází slunce  na D1
Autor: Soutěž - 06.03.2009 21:36
Rubrika: Cesta - Komentářů: 38

Adresář: http://www.joblist.cz http://www.skoleni-kurzy.eu http://www.magmacold.eu/chla..

JOBlist - vaše nová práce, job, jobs, volná pracovní místa, nabídky práce,zaměstnání a kariéra personální server pro on-line nábor nových pracovníků

Autor: netia - 28.07.2008 17:36
Rubrika: Internet a PC - Komentářů: 1