Drahus, v mém případě rozhodně chce dotyčný peníze vrátit, ale nemůže si to dovolit udělat najednou. Zřejmě se dohodnou na nějakých splátkách s postiženou stranou, ale já osobně bych na nic takového nepřistoupila. Z jakého titulu bych měla poslat někomu peníze na účet? Jen proto, že mi někdo do telefonu tvrdí, že nepatří mně? Pitomost. Chtěla bych soupis částek a dat, kdy k tomu došlo a pak bych je vrátila tomu, kdo mi je poukázal. Tedy žádné třetí osobě. A splácela bych je minimálně tak dlouho, po jakou dobu mi ty prachy na účet posílali. Vzhledem k tomu, že je ta rodina velmi mladá a splácí hypotéku, nikdo se nemůže divit, že touto částkou prostě nedisponuje ze dne na den. Ovšem poškozené straně to může být taky jedno. Úřad v tomto případě hřeší na to, že se dotyční znají.
Osobně mě zaráží ještě jeden fakt, že taková organizace není nějakým způsobem pojištěna kvůli takovýmto případům, vždyť lidi dělají chyby a v takovém objemu je to dokonce velmi pravděpodobné. Co vím, každý soukromý účetní je pojištěný pro případ vlastní chyby. Dokonce i já mám tzv. pojistku NA BLBOST a to nemám nijak velkou finanční zodpovědnost.