A něco pro zasmání.
Nedávno jsem byla reklamovat dětské punčošky, které po druhém navlečení na mou dceru, praskly ve švu.
Myslím tím ten šev, kdy vepředu je jeden a vzadu dva. Tak ten přední.
Pro představu dceři byly asi 2 roky a vážila 10 kg.
Takže to tam nesu a na papíře při vyřízení reklamace stálo: špatná manipulace s výrobkem.
Byla jsem z toho tak ve smyku, že jsem se v první chvíli nezmohla na slovo. Po chvilce se tedy prodavačky ptám, co je míněno špatnou manipulací. Odpověď : blabla bla. nic co by vysvětlovalo co znamená špatná........
Můžu Vám jen říct, že už jsem se pak docela nahlas dohadovala s prodavačkou, jestli si myslí, že jsem tak blbá a potřebuju návod k tomu, jak navlíknout dítěti punčocháče a jestli si myslí, že je nosím třeba na hlavě místo čepice.