Tak já jsem jednou reklamovala boty. Každé boty, které koupím automaticky postříkám impregnací.
Byly to botasky, takové šedivo-růžové, materiál něco jako semiš. Po pár dnech nošení, kdy mi ještě v obchodě při nákupu paní šlápla na nohu, špinavé jak prase. Zkoušela jsem je vykartáčovat takovým gumovým kartáčkem určeným na šemiš a kůži, nic, sprej na čištění kůže a tak, nic, vlhký hadr špínu ještě více rozmazal. Takže jsem je v ruce, kartáčkem ve vlažné vodě vyprala a každým tahem toho kartáčku slézal ten semiš (či co to bylo) a boty byly jen šedivé. Většinou házím boty do pračky, v ruce peru málokteré.
Takže jsem tam přišla s těma botama a prodavačka vypsala papír a přijďte za 14 dní.
Po čtrnácti dnech na papíru napsáno reklamace neuznána - reklamované boty, byly vyprané v pračce a nebyla použita impregnace.
To mně tak dožralo, že mi vnucují něco co není pravda, že jsem trvala na tom, že chci znovu podat reklamaci. Prodavačka hodila kyselý xicht a papír vypsala znovu.
Znovu stejná písnička.
Takže jsem nevyreklamované boty nepřevzala a pohrozila, že se ještě vrátím.
Doma jsem sedla a napsala stížnost, kde jsem obvinila prodejnu z toho, že mi vnucují něco co není pravda, vypsala použitou impregnaci, zdůraznila, že boty nebyly vyprané v pračce a že požaduji zaslat boty na přezkoušení, jinak podám stížnost na ČOI.
Napotřetí mi byly vráceny peníze.