Re: Zkušenosti s reklamací

Autor: Libi, Datum: 04.01.2009 14:03

tak já mám pocit, že cokoliv koupíme reklamujeme angry smiley

 

teď jsem si koupila zimní boty v Deichmannu - nosila jsem je si 5 - 7 dní a uletěl mi podpatek a u druhé boty to vypadá, že co nejdříve půjde taky, takže jsem je odnesla k reklamaci a musím říct, že jsem byla překvapena, prý by to poslat na reklamaci trvalo dlouho, takže si mám dojít k ševci nechat je nově podbít, na účtenku si nechat napsat výrobní číslo bot (které je uvedeno i na účtence) a že mi to na základě této účtenky na pokladně proplatí, no k ševci jedu asi v pondělí nebo v úterý, tak jsem zvědavá, jak to dopadne winking smiley

 

jinka jsme si před Vánoci koupili nový LCD monitor a objevily se na něm dva "mrtvé body" (resp. jasné body, protože nepřetržitě svítí), v obchodě, kde jsme ho koupili, jsme se informovali na reklamaci a ta prý je mo žná až od tří mrtvých bodů, prý ho máme přivézt, že se na to kouknou, ale že pravděpodobně reklamace uznána nebude thumbs up


Vytisknuto z www.week.cz dne 02.05.2024 09:14
Adresa příspěvku: https://www.week.cz/re-zkusenosti-s-reklamaci/read.php?1,2924,162339#msg-162339