aktuální poznatky: syn dost slušně zpívá dvě anglické písničky - ví, o čem jsou celkově, ale neumí to samo přeložit slovo od slova, umí básničku o slonovi, u kterého umí popsat celé tělo s tím, že u toho ještě dělá takovou šaškárnu - jakože big nose je třeba chobot, tak ukazuje chobot :). Potom hrají různé hry s tím, že se třeba na konkrétních věcech učí rozeznávat malé, velké atd. tak, že se jim anglicky řekne výraz a oni musí vyhledat předmět (z určité nabídky), který tomu odpovídá a tak několikrát po sobě, až si to slovo zafixují ve spojistosti s tím předmětem. Vysvětluje se mi to blbě, ale závěrem mohu říci, že syn je nadšený, mají to dvakrát týdně 45 min a hned po příchodu domů mi ukazuje v obrázkovém sešitě, co se učili nového a chce si dělat úkol na další hodinu. Zjevně ho to baví, paní učitelka to s nimi zřejmě umí!