čtvrtek 28. března, 11:56 Svátek má Soňa
Profil
Není fotka
Vyhledávání
 
Co se kde šustne
 
Zajímavé foto


Navigace: Ostatní a volné téma
hodnocení: 4.70
Aktuální kategorie: help   Vše > Ostatní a volné téma
Diskutujte! Ostatní a volné téma. Aneb co se nikam nevešlo..
 
 
Podkategorie:
 
 
 
Autor: evelina
Status:

Zmena povahy.

Datum: 29.04.2010 13:18
 

U suseda som pobadala hašterivosť a neúctu k druhej susede. Predtým to bol celkom spoločenský a usmievavý človek a teraz je z neho dosť nepríjemný pán. Akú máte vy skúsennosť? Sú na tom hošie ženy, či muži?

 

Komentáře a názory

 
  • Autor: Ram
    Status:
    www.bmprofit.cz

    Re: Zmena povahy.

    Datum: 29.04.2010 13:43
     

    Podle mé zkušenosti je hašteřivost bližší ženám. (už se vidím jak mě kamenují)

     
  • Autor: Reklama

    Re: Zmena povahy.

     
     
  • Autor: Keria
    Status: expert

    Re: Zmena povahy.

    Datum: 29.04.2010 13:56
     
    Niekto ma.... asi od prirody "hnusnu povahu"...hihi, to zrovna mmt mavam docinenia s jednou takou osobou...alllllle po pravde ..
    ... ono som uz davno pobadala, ze zli ludia nie su zli len tak...ale su vlastne nejak nestastni ludia, ktori ...maju zbabrany zivot, nejak sa im veci vymkli z ruk...zacne ich nieco trapit...nieco sa zosypalo, moze to byt aj zdravie, nevedia sa vyrovnat s tym, ze uz nemozu co predtym,...casto su na pokraji svojich sil a pod. .... vtedy plati to stare "Zdochýnajúci kôň kope..."
    Hm...takze ja viem, ze je tazke s takym niecim sa vyrovnat napr. v bezprostrednom okoli, ale obcas aspon trochu pomoze si toto uvedomit...a vtedy clovek skor zvladne komunikaciu aj s takym clovekom...
     
  • Autor: evelina
    Status:

    Re: Zmena povahy.

    Datum: 29.04.2010 13:59
     

    Ja mám skúsennosť skôr u mužov, jeho žena je veľmi tichá a tá ho stále tíši, že sa to nepatrí. A agresivita u mužov je omnoho vačšia, to je nepopierateľne.

    [www.topky.sk]

    [www.topky.sk]-

     
  • Autor: Arturka
    Status:

    Re: Zmena povahy.

    Datum: 29.04.2010 15:23
     

    Řekla bych, že Werich kdysi řekl, že starý hlupák byl kdysi mladý hlupák thumbs down To samé platí asi o povaze člověka. Pokud je někdo prudérní za mlada, tak se z něho ke stráru určitě nestane milý dědeček...

    Keria máš pravdu, že se život na lidech podepíše. Ale jedno zaboha nepochopím: člověk, který se nevyrovnal se svým osudem prudí ostatní, kteří jsou v pohodě. No, když už se maj tak báječně, tak jim to osolí sad smiley Přece není spravedlivé, aby oni měli všechno těžké a ostatní si užívali života. A potkat někoho takového, tak změní tvůj život taky, i když můžeš být jinak šťastná. Zasáhne ti do života tak, že je to pak na psychiatra. Opravdu znám hodně lidí, kteří to neměli v životě jednoduché, ale to je neopravňuje k tomu, aby ti ze života dělali peklo sad smiley Takové to ( hoď po mě kamenem a já po tobě chlebem) se dlouho vydržet nedá ani při dobré vůli. Každý svého štěstí strůjcem.

     
  • Autor: Andora
    Status:

    Re: Zmena povahy.

    Datum: 29.04.2010 16:09
     

    Karel Čapek:

    Ano, mnoho se změnilo, ale lidé zůstali stejní, jenomže teď víme líp, kdo je kdo. Kdo je slušný, byl slušný vždycky. Kdo byl věrný, je věrný i teď. Kdo se točí s větrem, točil se s větrem i dřív. Kdo myslí, že teď přišla jeho chvíle, myslel vždy jen na sebe. Nikdo se nestává přeběhlíkem, kdo jím nebyl dříve a vždycky. Kdo mění víru, neměl žádnou. Člověka nepředěláš, jenom se ti vybarví. (Lidové noviny, 1938)

     

    Myslím,že to platí pořád, ne?

     
  • Status: expert

    Re: Zmena povahy.

    Datum: 29.04.2010 16:13
     

    Andorko, pan Čapek se nikdy nemýlí thumbs down

     
  • Autor: Andora
    Status:

    Re: Zmena povahy.

    Datum: 29.04.2010 16:39
     

    Taky si myslím, že hajzl zůstane hajzlemgrinning smiley

     
  • Autor: Anavi
    Status: expert

    Re: Zmena povahy.

    Datum: 29.04.2010 19:30
     


    evelina napsal(a):

    U suseda som pobadala hašterivosť a neúctu k druhej susede. Predtým to bol celkom spoločenský a usmievavý človek a teraz je z neho dosť nepríjemný pán. Akú máte vy skúsennosť? Sú na tom hošie ženy, či muži?

    Není do ní na starý kolena zamilovanej? Podle hesla: Co se škádlívá, rádo se mívá? winking smiley

     
  • Autor: Ram
    Status:
    www.bmprofit.cz

    Re: Zmena povahy.

    Datum: 29.04.2010 20:32
     


    evelina napsal(a):

    Ja mám skúsennosť skôr u mužov, jeho žena je veľmi tichá a tá ho stále tíši, že sa to nepatrí. A agresivita u mužov je omnoho vačšia, to je nepopierateľne.

    [www.topky.sk]

    [www.topky.sk]-


    Pokud je to reakce na mne, tak já jsem psal o hašteřivosti, která je bližší ženám. Agresivita je vlastní spíše mužům o tom není řeč.

    V té změně chování vidím příčinu stejnou jako Keria. Nejspíš nějaké trápení,... buď duševní nebo fyzické problémy se zdravím.

     
  • Autor: evelina
    Status:

    Re: Zmena povahy.

    Datum: 29.04.2010 21:22
     

    Lenže, ten pán sa sprosto chová k starej žene 75 ročnej on je o 10 rokov mladší. Veľmi mi chýba taká obyčajná úcta k starým ľudom.

    Ram máš pravdu dala som dohromady hašterivosť a agresivitu, ale práve on začína byť aj agresíny.

     
  • Autor: Keria
    Status: expert

    Re: Zmena povahy.

    Datum: 30.04.2010 07:53
     
    Andoro, ten Capkov vyrok patri k tym, ktore uz dlhe roku radim k NAJ!!!...co poznam!thumbs down
    ------------------------------------------------------------
    Ono je fakt pravda, ze v urcitych situaciach sa odhaluje prava podstata cloveka....prestava sa ovladat a kontrolovat...aleeeeeee na druhej strane to, ze mam nejaky osobny problem ma neospravedlnuje, aby som sa chovala agresivne a sproste voci inym...
    Hm..ale clovek je nadoba hriešná...a hlavne nedokonala... eye rolling smiley
     
  • Autor: drahus
    Status: expert

    Re: Zmena povahy.

    Datum: 30.04.2010 07:59
     

    Já si myslím, že lidi jsou ve své podstatě všichni hodní, ale okolnosti spojené s genetikou z nich udělají to, co jsou. Neúspěch, nepřítomnost lásky, zdraví,... osobní pocit ukřivdění, opovržení ostatních.... je toho hrozně moc

    A v současnosti si myslím, že se hodně podepisuje na vztazích i nedostatek materiálna, nejistota a strach z budoucnosti. Jsme odchovanci socialismu, kde jsme žili bez starosti, jestli nepropadne naše bydlení bance, jestli nepřijdu o práci bez možnosti najít novou..... Neee, nechci staré časy zpět! Ani nhodou, ale generace nás, starších občanů se jen velmi těžko vyrovnává s realitou, která je navíc nafukovaná a zveličovaná bulvárem, kterému bohužel i věří, protože přece co je psáno, to je dáno....

    Takže lidi jsou hodní, ale kolem sebe vidím moc a moc nešťastníků, kteří kolem sebe mlátí hlava nehlava, jsou agresívní ke svým nejbližším, protože ti jsou nejvíc zranitelní a nejspíš jim to projde bez následků... Hodně lidí je hašteřivých (což je to nejmenší), agresivních a zlých...

     
  • Autor: Neregistrovaný uživatel:
    Ram1

    Re: Zmena povahy.

    Datum: 30.04.2010 09:40
     
    evelina napsal(a):

    Lenže, ten pán sa sprosto chová k starej žene 75 ročnej on je o 10 rokov mladší. Veľmi mi chýba taká obyčajná úcta k starým ľudom.

    Ram máš pravdu dala som dohromady hašterivosť a agresivitu, ale práve on začína byť aj agresíny.


    Tak tím je vše vysvětleno. Je tedy agresivní. Naprosto souhlasím s tím, že agresivní chování, by nemělo mít v mezilidských vztazích místo. Leč v tak ideálním světě nežijeme a styl "na hrubý pytel hrubá záplata" vede jen k dalšímu stupňování agresivity. Nejlepší je takového člověka ignorovat. On se vyřadí ze slušné společnosti sám.

     

    Hašteřivost je dle mého názoru něco naprosto jiného a jak už jsem napsal pozoruji ji většinou u žen. (Tím neříkám, že u mužů neexistuje.) Ženy se skutečně dokážou hašteřit o kdejakou hloupost. Docela dobře je to vidět v některých pracovních kolektivech. Možná s tím máte jiné zkušenosti, ale já mám tuto.

    To že je někdo hádavý, sprostý dědek ještě neznamená, že je hašteřivý v tom smyslu jak to vnímám já. Jestli někdo nemá úctu k ženě a ještě k tomu je ta žena starší, tak je to podle mě buran, co nestojí ani za odplivnutí.

     
Upozornění
Bohužel, do tohoto fóra mohou přispívat pouze přihlášení návštěvníci. přihlášení

Nejste registrovaní?
zaregistrujte se! Nezabere vám to víc jak 20 sekund a získáte množství výhod! registrace
 
 
 
Zajímavé foto
Zajímavé diskuze
Barbra a Daniel

adoptivní děti WEEKu
 
 
 
Příspěvky v diskuzi vyjadřují názory jednotlivých diskutujících. Redakce serveru nemůže ovlivnit jejich obsah.
Provoz diskuze se řídí Pravidly zasílání příspěvků na serveru Week.cz.



RSS vše - RSS vše - Diskuze - RSS - Ostatní a volné téma (Diskuze)

Přidej na Seznam    
 
(c) 2006-14 Week.cz | Kontakt - Podmínky užívání - Nápověda
 
Tento server používá software Phorum.