pátek 19. dubna, 04:10 Svátek má Rostislav
Profil
Není fotka
Vyhledávání
 
Co se kde šustne
 
Zajímavé foto


Navigace: Co se jinam nehodí
hodnocení: 4.60
Aktuální kategorie: help   Vše > Ostatní a volné téma > Co se jinam nehodí
Diskutujte! Je spousta věcí na které tu není chlíveček
 
 
Podkategorie:
 
 
 
Autor: Libi
Status:
Klikni pro filtrování

Zkušenosti s reklamací

Datum: 25.11.2006 20:14
 
Tak jsem dneska odjela do Makra do českých Budějovic reklamovat digitální foťák a překvapil mě na reklamačním oddělení sympatický pán, který se mnou vše ochotně a příjemně vyřídil. Dokonce jsem zjistila, že ani po roce a půl co foťák mám, jsem si nenechala potvrdit záruční list, tak mi ho dodatečně vyplnil. Prý se mám za čtrnáct dní ozvat, tak jsem zvědavá, jak to dopadne, jestli reklamaci uznají. Vypadá to, že přestal fungovat blesk. Jaké máte s reklamacemi zkušenosti vy?
 
Upraveno 1 krát. Naposledy upravil Libi (25.11.2006 20:14)
 

Komentáře a názory

 
    Stránky: předchozí1234 | další
    Aktuální stránka: 2 z 4
  • Autor: drahus
    Status: expert

    Re: Zkušenosti s reklamací

    Datum: 11.07.2008 15:45
     
    _mg_8252.jpg
    Další fotografie:

    Dámy a pánové, dneska mi spadla čelist!

    Před měsícem jsme si koupili v Tescu nový nadzemní bazén, protože jsem chtěla o něco málo větší, než byl původní. Je to ten s nafukovacím kruhem nahoře, samonosný.

    V Tescu byla akce, že bazén, v mírách, které jsem chtěla, měli bez ničeho za 999,- Kč. Protože vše ostatní máme, všetně pískové filtrace, bylo to to pravé ořechové, co jsme si přáli. Doma napustili a jak začala vedra, také jsme ho pěkně využívali.

    Najdenou se stalo, že kruh, který v podstatě bazén drží, přestával mít na jižní straně pevnost, kterou měl mít, vytáhl se vedrem a voda se přes jeho okraj začala přelévat....

    Nelenila jsem a zavolala do Tesca, kde mi řekli, že ho mám přivézt..... (V bazénu je 6m3 vody!)

    To se mi nelíbilo a tak nastoupil fotoaparát a poslala jsem fotky rovnou ne do Ústí nad Labem, ale do Prahy i s tím, že kdo mi zaplatí drahou vodu o kterou přijdu, budu-li ho muset vypustit a vracet a že cena vylité vody je, jako půl ceny bazénu a měsíční termín reklamace znamená, že ho již nevyužijeme.....

    Vyměnili jsme si pár mailů a věci dostaly spád. Volali mi z Ústeckého Tesca, kde byl bazén koupen, že si mám přijet pro nový s účtem a mám-li prázdnou krabici, tak i s ní.

    Starý bazén mi nechali, dali nový a k němu poukázky na nákup v hodnotě 6m3 vody. (450,-Kč) Záruční doba běží od dnešního dne, kdy mi dali nový bazén.

    Naajednou to šlo a jak velkoryse.

     
  • Autor: Reklama

    Re: Zkušenosti s reklamací

     
     
  • Autor: Mona
    Status: expert

    Re: Zkušenosti s reklamací

    Datum: 11.07.2008 15:51
     

    Teda Drahuš... eye popping smiley eye popping smiley No člověk se holt nesmí dát tak snadno. thumbs down

     
  • Autor: Missi
    Status: expert

    Re: Zkušenosti s reklamací

    Datum: 11.07.2008 15:54
     

    Drahus, tak to je prima. thumbs down Já v Tescu nakupuju ráda, nedělají nikdy problémy s reklamací.

    A nezapomeň fotit, až budeš přelévat tu vodu ze starého do nového winking smiley grinning smiley

     
  • Status: expert

    Re: Zkušenosti s reklamací

    Datum: 11.07.2008 18:05
     

    Drahuško senzacethumbs down

     
  • Autor: evelina
    Status:

    Re: Zkušenosti s reklamací

    Datum: 11.07.2008 18:16
     

    Drahus nic neprelievaj vedrami, jednoducho ak mas hadicu z vysavaca vodneho, tam je dost velka , tak to urobis samospadom. Celucku ju ponor a na jednej strane zadrz aby nevytekala a daj do druheho bazena.Ovsem zaklad, jeden koniec si priviaz aby ti nenabralo vzduch.Dufam ze si pochopila, teda ze som to zretelne napisala.

     
  • Autor: drahus
    Status: expert

    Re: Zkušenosti s reklamací

    Datum: 11.07.2008 23:18
     

    Děvčata, nic přelévat nebudu - ani náhodou. Starý bazén jsme upustili trochu pod kruh a jde to. Musí vydržet do konce sezóny a pak teprve půjde......thumbs up winking smiley

     
  • Autor: linet
    Status:

    Re: Zkušenosti s reklamací

    Datum: 12.07.2008 00:17
     

    Před 15 lety jsem zakoupila dceři v Humanic krásné sněhule, stály 75O,-, a moje mateřská byla tenkrát cca 1200,-

    po prvním použití ve sněhu( dcera v nich běhala asi 10 min.) se rozpadly, následovala reklamace, čekání do jara a závěr rekl.zprávy byl....Povrchový materiál na dané obuvi není určen do vlhkého prostředí......nono smiley

    takže príště sněhule na Saharuconfused smiley

     
  • Autor: LadaB
    Status: moderátor

    Re: Zkušenosti s reklamací

    Datum: 12.07.2008 11:20
     

    Drahu skvělé....znáš to líná huba.... winking smiley

     
  • Autor: Missi
    Status: expert

    Re: Zkušenosti s reklamací

    Datum: 12.07.2008 15:28
     


    drahus napsal(a):

    Děvčata, nic přelévat nebudu - ani náhodou. Starý bazén jsme upustili trochu pod kruh a jde to. Musí vydržet do konce sezóny a pak teprve půjde......thumbs up winking smiley


    grinning smiley já to tušila grinning smiley

    Drahus, ale měla by si ten novej bazén aspoň nafouknout, pro kontrolu zda neuchází ten kruh.

     
  • Autor: drahus
    Status: expert

    Re: Zkušenosti s reklamací

    Datum: 12.07.2008 17:27
     

    Missi, kašlu na něj. Vybalovat ho nebudu, protože chceme koupit na příští rok značkový, jako jsme měli ten malý dříve a tenhle co mi dali, s filtrací a hadicema od toho, co koupíme, prodám. Prodám bez záruky a hotovo. On totiž málokdo má bazén celý dlouhý den na slunci, jako my, tak by se ani nemuselo stát to, co nám. Když dám dobrou cenu, tak ho někdo vezme - je nový - A intexácký filtrace jsou na trhu z těch kartušových nejlepší a samy o sobě stojí docela dost.

    Co jsme měli Tampu před tím, byla nafouknutá letos třetí sezónu a stále, jako nová a teď jí má známá a je spokojená. Všechny švy jsou i zevnitř začištěné, nejsou tam žádné plandavé přesahy a záhyby, jako má tento bazén, takže se nikde nedrží bakterie ani jiný sajrajt.

    U tohohle máme sice díky chemii a výkonné pískové filtraci vodu, jako křišťál, dno drhne, jako by tam ani voda nebyla, ale pod přesahy a různými záhyby u svárů jednotlivých dílů je mazlavo, protože tam necirkuluje voda.

    Je mi to nepříjemné.

    Jestli to jen trochu půjde, pošleme ho do světawinking smiley

     
  • Autor: Libi
    Status:

    Re: Zkušenosti s reklamací

    Datum: 04.01.2009 14:03
     

    tak já mám pocit, že cokoliv koupíme reklamujeme angry smiley

     

    teď jsem si koupila zimní boty v Deichmannu - nosila jsem je si 5 - 7 dní a uletěl mi podpatek a u druhé boty to vypadá, že co nejdříve půjde taky, takže jsem je odnesla k reklamaci a musím říct, že jsem byla překvapena, prý by to poslat na reklamaci trvalo dlouho, takže si mám dojít k ševci nechat je nově podbít, na účtenku si nechat napsat výrobní číslo bot (které je uvedeno i na účtence) a že mi to na základě této účtenky na pokladně proplatí, no k ševci jedu asi v pondělí nebo v úterý, tak jsem zvědavá, jak to dopadne winking smiley

     

    jinka jsme si před Vánoci koupili nový LCD monitor a objevily se na něm dva "mrtvé body" (resp. jasné body, protože nepřetržitě svítí), v obchodě, kde jsme ho koupili, jsme se informovali na reklamaci a ta prý je mo žná až od tří mrtvých bodů, prý ho máme přivézt, že se na to kouknou, ale že pravděpodobně reklamace uznána nebude thumbs up

     
  • Autor: Anavi
    Status: expert

    Re: Zkušenosti s reklamací

    Datum: 04.01.2009 14:05
     

    Libi eye popping smiley cože?confused smiley thumbs up

     
  • Autor: Libi
    Status:

    Re: Zkušenosti s reklamací

    Datum: 20.01.2009 19:50
     

    tak boty jsou opraveny, s paragonem od ševce jsem došla do Deichmanna a proplatili mi ho bez řečí, mezi sebou se tam prodavačky bavily, že je to nějaká novinka - zadají na kase - výdej - obuvník, paragon si nechají a peníze hned vydají smiling smiley

     

    s monitorem to zatím neřeším winking smiley

     
  • Autor: Vladana
    Status:

    Re: Zkušenosti s reklamací

    Datum: 09.02.2009 13:00
     

    Tak já koupila synovi pantofle do školy po měsíci nošení vrchní pásky vypadaly příšerně a začaly se rozlepovat. Šla jsem je reklamovat, ale bohužel bylo mi sděleno, že je to spotřební zboží a na reklamaci nemám nárok a ještě nezapoměli připsat, že o pantofle nebylo řádně pečováno. Tak nevím čím to bylo, ale holt jsem poučená, že pantofle z obuvi ani náhodou a to stály 250,-Kč. Příště je koupím v obchoďáku a ještě ušetřím a na reklamaci prdím. Je mi jasné, že firma co pantofle do ČR dováží na ně neposkytuje záruku, tak hold nějaký důvod pro nevyřízení reklamace najdou.

     
  • Autor: Anavi
    Status: expert

    Re: Zkušenosti s reklamací

    Datum: 09.02.2009 13:07
     

    Vladano, já takhle šílím z bačkor pro děti do školky. Vydržej tak půl roku, pak se na tom začne odlepovat absolutně všechno, udělá se jim vepředu žralok... ale už s reklamací neztrácím čas, prostě vyhazuju angry smiley

     
Upozornění
Bohužel, do tohoto fóra mohou přispívat pouze přihlášení návštěvníci. přihlášení

Nejste registrovaní?
zaregistrujte se! Nezabere vám to víc jak 20 sekund a získáte množství výhod! registrace
 
 
 
Zajímavé foto
Zajímavé diskuze
Barbra a Daniel

adoptivní děti WEEKu
 
 
 
Příspěvky v diskuzi vyjadřují názory jednotlivých diskutujících. Redakce serveru nemůže ovlivnit jejich obsah.
Provoz diskuze se řídí Pravidly zasílání příspěvků na serveru Week.cz.



RSS vše - RSS vše - Diskuze - RSS - Co se jinam nehodí (Diskuze)

Přidej na Seznam    
 
(c) 2006-14 Week.cz | Kontakt - Podmínky užívání - Nápověda
 
Tento server používá software Phorum.