pátek 29. března, 09:20 Svátek má Taťána
Profil
Není fotka
Vyhledávání
 
Co se kde šustne
 
Zajímavé foto


Navigace: Zdraví a krása
hodnocení: 5.00
Aktuální kategorie: help   Vše > Záliby a volný čas > Zdraví a krása
Diskutujte! Rádi vaříte, nebo naopak vyšíváte? Pak je tato sekce to pravé pro vás..
 
 
Podkategorie:
 
 
 
Autor: Filipka
Status:

ZDRAVÉ HUBNUTÍ PODLE ROMČI

Datum: 01.01.2013 12:26
 

Na WEEKU je holčina, kterou obdivuju,má vůli tak pevnou, že zhubla snad 20 kg. Už jsem z ní vyžebrala nějaké základní zásady jejího zdravého stravovacího programu, které zde uveřejním a doufám, že nám bude radit i dál......, viď že budeš, Romanko? flower smiley 

Je to sice běh na dlouhou trať, ale zároveň i celkově ozdravující výživový systém.

 

Tak - kdo si dal novoroční předsevzetí a chce pomoci svému zdraví a hlavně i estetickému působení vlastního těla ve velkém měřítku, jste vítáni! Pojďme se na začátku nového roku vzájemně podpořit!

 

Vím, že podobných diskuzí tady bylo již moc,ale není od věci začít znova. Vždyť třeba kouření se člověk také neodnaučí jen tak najednou, sama jsem byla vášnivá kuřačka a velká závislačka, avšak přesto již 10 let nekouřím.

 
Upraveno 2 krát. Naposledy upravil Filipka (02.01.2013 15:21)
 

Komentáře a názory

 
    Stránky: předchozí12345 | další
    Aktuální stránka: 2 z 5
  • Autor: HanaK
    Status: expert

    Re: ZDRAVÉ HUBNUTÍ PODLE ROMČI

    Datum: 03.01.2013 11:44
     

    ano, názory odborníků i "odborníků" se různí

    (i když nevím o nikom, kdo by podporoval nesnídat či snídat málo)

    Tobě jogurt k snídani vyhovuje, jiným ne, tak jsem považovala za rozumné, aby zaznělo, že to je pouze jeden z názorů, ne dogma...

     
  • Autor: Reklama

    Re: ZDRAVÉ HUBNUTÍ PODLE ROMČI

     
     
  • Autor: Romi
    Status:
    www.chlupatarad..

    Re: ZDRAVÉ HUBNUTÍ PODLE ROMČI

    Datum: 03.01.2013 11:55
     

    ahojky, Filipko, moc moc držím palce!!!

    Hanko, já bílý jogurt jím proto, protože mi to dělá dobře, když si dám chleba s čímkoli, pálí mě žáha......

    všechny potraviny se snažím nahradit zdravými, netučnými, nesladkými.....když mám chuť na sladké, místo sušenek sním bebe dobré ráno, jsou aspon celozrnné....místo uzenin si dát jen šunku od kosti (90% masa min.), tučné sýry, nebo všeobecně výrobky nahradit netučnými. Loni jsem jen upravila jídelníček, nahradila "špatné" potraviny těmi lepšími, vhodnějšími, a mám dole 15 kg......necvičila jsem!!!!! jen úpravou stravy. Takže chce to přemýšlet co člověk sní...

    ale každý si na sobě může vyzkoušet, co mu vyhovuje a co né...někdo radši jí oddělenou stravu, někdo tukožroutskou polívku, někdo radši nejí nic....každému jak je libo. Mně vyhovuje tohle, nejsem nafouklá, netrpím střevními potížemi, ani žaludečními, nepálí mě žáha, je mi fajn a o to jde. Nikomu to nenutím....je jen na vás, co uděláte, pokud se rozhodnete zhubnout.

    Věřím, že někomu tyhle stručné rady udělají radost a bude pak lézt rád na váhu, na které bude týdně 0,5 - 1 kg dole...jako loni mně.

    jo a ten med, určitě je to lepší, než cukr. K večeři si třeba zapeču jablíčka posypaná skořicí a na to dám tvaroh oslazený medem, někdy do něj dám vajíčko, ale většinou ani né....někdy přidám ořechy....je to výborná véča thumbs down

    já myslim, že se to za těchle podmínek dá...

    a Fanoušku, dej si klidně i za nás...... grinning smiley thumbs down přece se to nevyhodí!!!

     
  • Autor: Didi
    Status: expert

    Re: ZDRAVÉ HUBNUTÍ PODLE ROMČI

    Datum: 03.01.2013 12:04
     

    Ja taky tak pomaloucku, polehoucku na to najizdim. grinning smiley Romi, to jablicko si asi udelam. mls smiley

     
  • Autor: Romi
    Status:
    www.chlupatarad..

    Re: ZDRAVÉ HUBNUTÍ PODLE ROMČI

    Datum: 03.01.2013 12:11
     

    Didi thumbs down

    a udělej, je to taková falešná žemlovka...jen bez žemle grinning smiley

    nakrájet na kousky jablíčka, krájím i se slupkou, rozpeče se to, posypat skořicí a na to naplácat oslazený tvaroh...zapéct...je to mňamina!!!

    a krásně voní, když se peče winking smiley

     
  • Autor: Didi
    Status: expert

    Re: ZDRAVÉ HUBNUTÍ PODLE ROMČI

    Datum: 03.01.2013 12:13
     

    Romi: diky za recept. To urcite vyzkousim. flower smiley

     
  • Autor: Frantisek
    Status:

    Re: ZDRAVÉ HUBNUTÍ PODLE ROMČI

    Datum: 03.01.2013 12:25
     

    Tak tak utíkej , utíkej ..a vlastně tím už začínáš hubnout ne , vzala jsi to opravdu odpodlahy!! thumbs down grinning smiley

     
  • Autor: Filipka
    Status:

    Re: ZDRAVÉ HUBNUTÍ PODLE ROMČI

    Datum: 04.01.2013 20:35
     

    Tak dnešek byl dost hektický, ale s jídlem za celý den problém nebyl. Probudila jsem se opět s dobrým a lehčím pocitem. Měla jsem půlku jogurtu Activia , po 2 hodinách 1 ten těžký mokrý žitný chleba s 1 plátkem sýru, bez másla, zato s ledovým salátem. Oběd-polévka odvčera plus trochu rýže s houbama "Jidášovo ucho" a trochou zeleniny, na svačinu hrušku a pár kukuřičných plátků - [www.racio.cz], je na nich sice trochu čoko, ale minimálně. A jsou výborné, chutnají mi mnohem víc než ty pšeničné nafouklé. Ovšem už jsem sehnala i bez čoko, tak to bude příště zdravější. A tyhle s dekorem si nechám, až budu mít někdy chuť zahřešit.

     

    Na večeři byla zeleninová polévka , takové ty vývarové kostky z Country Life. A zavařila jsem si do ní pár bezvaječných nudlí a 1 bílek. Žloutky nejím, nechutnají mi. Ale dětem ano, tak jim je přidávám do míchaných vajíček. Slyšela jsem ostatně, že pro dospělé jsou zdravější bílky a pro děti naopak žloutky. Ale už nevím proč. Každopádně, mně prostě žloutky moc neberou a i omeletu si dělám jen z bílků. Ty zeleninové kostky - sice trochu polotovar, ale aspoň bez Éček a různých třetiřadých ztužených tuků. Je to jen ze zeleniny a olivového oleje. A také tam prodávají směsi sušené polévkové zeleniny. Tak ty jsem si také koupila. Přeci jen není vždy čas vařit a teď v zimě si na teplé polévky docela potrpím, I děti je mají rády, těm dělám samozřejmě klasické.

     

    Ovšem - jak jsem za celý den byla s jídlem spokojená, a neměla jsem ani hlad ani "chuť", tak teď večer mě honí parádní mlsná.

    Ty večery jsou vůbec takzvaně moje "punto debilo" , čili slabé místo. Dlouhou dobu jsem byla navyklá, že večer po osmé je klid, pauza, kdy jsou děti uložené a sedne se k počítači a něco se přikusuje. Nebo se dívá na telku a něco chroupe,jěště jakoby v návaznosti na večeři, kterou jsem dřív jídávala kolem sedmé . A tak teď mi ten můj blbý zvyk každou chvíli poroučí, abych se zvedla a šla něco najít do kuchyně. Je to v něčem podobné, jako když jsem přestala s cigaretami. Také jsem měla problém především v situacích, kdy bych si dřív stopro zapálila. V kavárnách, při odpočinku po práci na zahradě, při pití kávy, při čekání na vlak atd. Takže to je problém. Musím se zuby nehty držet, abych si pro něco nedošla. Ale přemýšlím o tom, že to zkusím pár dnů vyřešit jablkem, popřípadě jablky... stydlin smiley ..... nakrájenými na tenounký plátky. Ale nevím nevím, jestli takhle samu sebe ošidím. grinning smiley Zkrátka, budu se pak muset zeptat Romči, jak tohle před rokem řešila. Ona má tedy hrozně pevnou vůli, ale určitě jí ze začátku taky nešlo všechno ideálně a podle "předpisů. Vím, že psala, že jablko a mrkev neublíží ani později večer, ale asi tím také nemyslela postupně schroupaná 2 celá jablka....... winking smiley

     

    No nic, jdu bojovat sama se sebou a hlavně si jdu nakrájet to jablko. grinning smiley Abych v krizi nesáhla po něčem, co jíst nechci, ale co vypadá tak lákavě. grinning smiley

     
  • Autor: Filipka
    Status:

    Re: ZDRAVÉ HUBNUTÍ PODLE ROMČI

    Datum: 04.01.2013 20:48
     

    Jo, a ten Romčin recept na žemlovku bez žemlí určitě vyzkouším. My jsme v rodině dost zvyklí i na obyčejná jablka pečená v troubě. Na podzim jsme na chalupě nasbírali hromadu padaných jablek, co se musely rychle zdělat. A tak jsme, kromě nějakého toho zavařování jablečných povidel, měli každý večer plný pekáč jablíček. Nechala jsem je ve slupce a nahoře nakrojila do kříže , dala nasucho do pekáče a šoupla nepřikryté do trouby. A také po chvíli nádherně voněly. smiling smiley A několikrát jsem je nabídla porůznu i známým, co přišli a všichni, až na vyložené masožravce, co mají ovoce a zeleninu rádi výlučně propasírované pašíkem, si tu pochoutku pochvalovali. smiling smiley Ale i v této pochoutce má každý jiné "gusto", třeba dcera má ráda výlučně ještě horká jablka přímo z trouby, já je mám raději až když úplně vychladnou a tak "ztuhnou".

     
  • Autor: Trixinka
    Status:

    Re: ZDRAVÉ HUBNUTÍ PODLE ROMČI

    Datum: 04.01.2013 21:23
     

    Filipko, sice nejsem odborník na hubnutí, ale máš tam žalostně málo bílkovin!!! Za celej den půlku jogurtu, plátek sýra a jeden bílek? eye popping smiley A ty se divíš proč máš na noc hlad? Tělo nemá z čeho brát energii, takhle si jí začne brát z tvejch svalů a né tuků a hned máš zaděláno na pozdější jo-jo efekt. nono smiley Váha ti sice úbytek ukáže, ale moc bych se z toho neradovala.

     
  • Autor: Filipka
    Status:

    Re: ZDRAVÉ HUBNUTÍ PODLE ROMČI

    Datum: 04.01.2013 21:57
     

    Trixinko, já vím. Bílkovin je tam dnes fakt málo. Ale prostě jsem dnes na maso neměla chuť. Navíc mám krevní skupinu A a té maso vyloženě nesvědčí. Prostě ani v normální dny, kdy jsem jedla bez ladu a skladu jsem třeba neměla maso víckrát jak 2x do týdne. A tvrdé sýry zase ve větším množství poškozují ledviny, je v nich moc soli. A my máme hrozně tvrdou vodu, tak je to i tak na ledviny rizikové....Tak si pak vyber. winking smiley Ale ten kdo jí děleně má také víc kytičkových než zvířátkových dnů. Čili jakoby málo bílkovin. Většina dělenek co znám, mají 2-3 dny kytičkové a pak 1 zvířátkový. A že by si vzorně vařily soju a jiné luštěniny kvůli bílkovinám, to také ne. grinning smiley Cpou se rohlíkama a těstovinama se zeleninou. Takže ono to nejde vždy, každý den, dodržet ideálně. Ovšem určitě jsem někde četla, že lidské tělo si vyrábí vlastní bílkovinu z aminokyselin, které jsou v potravinách rostlinného původu. A tím nemyslím jen luštěniny , ale především obilí, rýži, i ovoce atd. Banán má například takových aminokyselin víc než dost. Celkem jich je 8 druhů. Proto nejsou vegetariáni nemocní a beze svalů. winking smiley Pokud mají tedy přístup k vitamínu B12. Protože ten jediný se snad nevyskytuje v ničem, co je rostlinného původu. Tak ho čerpají snad z droždí nebo co.....

    Znala jsem i spoustu Indů, co byli vegetariáni. Bydlela jsem mnoho let v cizině a měla indickou kamarádku, tak jsem přišla k tomu, že jsem jejich kulturu poznala opravdu zblízka. U nás se proti vegetariánství zbrojí, ale tam je to po staletí normálním způsobem stravování. Kvůli náboženství i kvůli cenám za maso. A i když tam mají nějaké nemoci kvůli špatné hygieně atd., tak jsou na tom Indové jinak zdravotně velmi dobře. Pokud neberu v potaz ty chudáky ze slumů. Jenže v takových otřesných podmínkách jich tam rozhodně nežije tolik, kolik nám tvrdí televize. Ona se totiž lidská bída dobře prodává, tak není od věci ji trochu "přifouknout". Ale tam jsou vegetariány i "normální" lidé ze střední vrstvy. A Číňané také nejedí moc masa. Mám bratrance sinologa, letos měl tedy teprve promoci, ale byl už celý rok v Číně, v běžných podmínkách, stravoval se na tamějším běžném studentském internátě. No a říkal, že tam za ten rok viděl maso snad jen když zašel do lepší restaurace. A měl už té jejich rýže plné zuby. Protože byl rozmazlený z domova. grinning smiley Číňané totiž nejedí vůbec snídani na jakou jsme zvyklí my, ale mají ke snídani rýži se zeleninou. A k obědu to samé, i když trochu jinak upravené. A k večeři to samé.....

    No a také se nadá říci, že by umírali ve 40 letech. Naopak, jsou myslím celkově zdravější národ, než my "masaři" s našimi zabijačkami a civilizačními chorobami. winking smiley

     

    Takže já maso každý den určitě nebudu. Ale máš pravdu, že dnes jsem jídelníček trochu odflákla. Zkusím si vařit víc luštěnin a koupila jsem si i sojové maso na příští týden. A zítra budu mít filé. ryby bych mohla pořád. Ale jsou celkem drahé na to, abych je měla extra často.Tak snad ty bílkoviny trochu nakumuluji. thumbs down A zkusím požírat víc tvarohu a těch bílků z vajíček.

     
    Upraveno 2 krát. Naposledy upravil Filipka (04.01.2013 22:01)
     
  • Autor: Filipka
    Status:

    Re: ZDRAVÉ HUBNUTÍ PODLE ROMČI

    Datum: 05.01.2013 09:51
     

    Dobré ráno.

     

    Dnes opět půlka bílé velké bílé Activie a nasypala jsem si do ní 2 nakrájené sušené fíky a hrst sušených borůvek. A nechala chvíli nabobtnat.

     

    Ke sváče chystám opět žitný chleba z Teska. [www.kupi.cz]

     

    Ale dnes dám 2 krajíčky,má totiž o dost tenší plátky, než ten běžný. A k tomu bude omeleta z bílků. Ještě nevím,kolik bílků na tu pánev dám. Dřív jsem si dělávala z 5 bílků, teď zkusím asi ze 3. Snad to nebude ani málo ani moc, nevím, ještě jsem to z těch 3 nedělala, uvidím, až podle hotového množství.

     

    K obědu dělám rodině guláš z vepřového k bramborám, sehnala jsem včera v Tesku kvalitní libové kostky. Na mě je ale vepřové moc tučné, z nějakého rozboru, co jsem četla před léty jsem vyčetla, že i na pohled libové vepřové má v jedné porci 3 kávové lžičky tuku. A že celkově do stravování s rapidním omezením tuku rozhodně nepatří. Tak ho oželím. Ale nějak mi to nevadí, z vepřového mám ráda jen pečená kolena a vařené nožičky. A ty si někdy za odměnu dopřeju. Stejně je dělám jen tak 2x do roka. A kolena někdy také kousek zhltnu. Ale dnes si dám k těm bramborám tu rybu, a ani mi to nebude líto. grinning smiley

     

    Romča se předtím zmiňovala, že brambory moc nejí,prý mají škrob, co se zadržuje v těle a to jí nějak nesvědčí. Je fakt, že o bramborách jsem slyšela už častěji, že celkově nejsou moc zdravé, sice zachránily Evropu před hladomorem, ale na trávení jsou prý těžké. Ale já si prostě brambory odříct neumím, i když bych měla kvůli játrům. Stejně jako mléko jsou totiž především těžké na trávení pro játra. Jenže - my jsme taková bramborová rodina, máme rádi třeba i samotné brambory s tvarohem.

    A také jsou kalorické, takže se jich může sníst větší porcenež třeba rýže. Proto brambory v jídelníčku ještě nějak striktně neomezím,možná časem, to třeba přesedlám na z větší části přílohu z rýže a pohanky. To je také výborné. A pohanku jsem se dost dobře naučila připravovat v Rusku, byla jsem tam nějakou dobu za studií. A tady v Čechách jsou 2 druhy pohanky.Jedna je úplně hnusná a druhá je výborná. winking smiley Já kupuju jen tu od firmy LAGRIS. A musí mít celá zrna a hodně tmavou barvu. Ta jediná je ta výborná. Ten druhý druh, co je světlý a občas i s půleným zrnem, se tak divně rozvaří a je nedobrý. Možná ho někdo umí připravovat, ale já jsem věrná té tmavé pohance, co znám z Ruska. A v Rusku je pohanka jednou z nejdůležitějších potravin. Ke "guláši" z masa ji dávají častěji než rýži. A dětem velmi svědčí kaše z pohanky. Obsahuje mimo jiné hodně rutinu, ten je vynikající na cévy pro starší lidi, ale i děti v růstu. A má X vitamínů a dalších minerálů. Jo, v Rusku je mezi obyčejnými lidmi velká bída, ale ani Rusové, stejně jako ti Indové a Číňani nejsou tak nemocní, jak by člověk čekal při chudé stravě. grinning smiley Naopak. Jsou celkem zdraví. Mají dobré lidové léčitelství a jedí hodně ovesných vloček a pohanky. A černého chleba. A také dělají velmi často jáhlovou kaši. Jáhly jsou také zdravé. A ke všemu dávají syrovou petrželku a syrový kopr. Od jara až do podzimu přikusují zelenou petržel a koprovou nať přímo k jídlu. Dost mě to na oslavách narozenin v ruských domacnostech překvapovalo. Uprostřed stolu mísa zelenépetrželky a zeleného kopru a všichni strávníci na střídačku vždy hrábli a chroupali. Chlapi tam tedy rozhodně jedí víc zeleniny, než u nás. Je tam zvykem přikusovat k černému chlebu cibuli. Jen si ji oloupou a už jedou. smiling smiley Takže chlapi jsou tam víc orientovaní na zdravou stravu než u nás. Kromě takových těch typických ruských alkoholiků, samozřejmě. Ale ti nejedí zdravého nic, natož zeleninu. grinning smiley grinning smiley grinning smiley Ale k pivu si třeba dávají specialitu - sušenou rybu. To tam vidíte často. Lavičku,na které sedí ruský alkoholik a viceméně i bezdomovec, v ruce pivo a vedle sebe na lavičce staré noviny se sušenou rybou.

    Někdy sem popíšu,jak připravuju pohanku. Naučila mě to jedna babička mojí tehdejší ruské kamarádky a je to opravdu výborná příloha ke guláši. Ale také se mi nepodaří úplně vždy, aby se mi nerozvařila. Jenže to samé se mi děje s rýží. Nekupuju tu parboiled,která se sice nerozvaří, ale zato je permanentně taková tuhá. Kupuju převážně rýži BASMATI. Po té se všichni v rodině i moji známí, co ji u nás jedli, mohou utlouct. Ale na rýži musím mít čas a hlídat ji.Stejně jako na pohanku. Nedá se k ní naplánovat ještě velký úklid, když člověk trochu ztratí pojem o čase. Jinak se snadno během jedné minutky převaří. To se sice stane málokdy, ale stane se. Dost dlouho mě trvalo, než jsem se naučila vařit dobrou obyčejnou dušenou rýži. Jsem v tomhle trochu "blbá". Nemám takový ten dar rozených kuchařek, že se jim daří, na co sáhnou. Já mám všechno "vydřené". Třebai dušené kysané zelí jsem se učila dost dlouho, než se mi podařilo ho správně ochutit. U nás v rodině se totiž vařilo zelí na moravský způsob, ale to obyčejné , co je v každé restauraci, přinejmenším v Praze a okolí, mi dlouho nešlo.

     

    Tak já jdu svačit, pak venčit s dětma pejsky a pak se vrhnu do vaření.

     

    Jo, a ještě jedna poznámka, včera jsem zapomněla Trixince ještě namítnout, že mě přes včerejší nedostatek bílkovin večer nepronásledoval hlad, jak psala ona, ale že mě jen honila "mlsná". Uváděla jsem to tam. A mlsná mě honila jen proto, že jsem byla po několik let zvyklá večer něco nekontrolovaně konzumovat. Takže jen taková malá korekce. smiling smiley Jedna kamarádka měla mimochodem zase jiný zvyk- mlsnáji honila vždy, když ji něčím naštvaly děti. To si to hned namířila do kuchyně a k ledničce. To je takzvané emocionální jezení. smiling smiley Náplastka na nervy. To znám také. grinning smiley Ale ta kamarádka to měla tak, že když se jednou rozhodla zhubnout a v začátku si zapisovala každé jídlo co zkonzumovala, tak zjistila, že jíjen tyhle náplastky přijdou v průměru denně na 4000 kJ. grinning smiley

     
    Upraveno 1 krát. Naposledy upravil Filipka (05.01.2013 09:52)
     
  • Status: expert

    Re: ZDRAVÉ HUBNUTÍ PODLE ROMČI

    Datum: 05.01.2013 10:14
     

    Pro ty, co mají rády studená pečená jablka-já je také miluji, ale nepeču je grinning smileydám celé jablko do mrazáku, potom nechám rozmrznout. Struktura a chuť stejná jako pečené, ale zůstanou vytamíny (rozhodně víc jak po pečení)

     
  • Autor: Filipka
    Status:

    Re: ZDRAVÉ HUBNUTÍ PODLE ROMČI

    Datum: 05.01.2013 11:57
     

    Tak to díky za tip, iviku11.

    Určitě někdy ráda zkusím, a to co nejdřív. Hned dnes dám do mrazáku jablíčko. smiling smiley A pak dám vědět. flower smiley

     

    Jo, a ještě mi Elenka napsala, že světlá pohanka je zdravější. Jen se nesmí vařit zprudka, aby se nerozvařila do té hnusné břečky, ale spíše musí bobtnat 20 minut na mírném ohni. Nasypat do vroucí vody, pak hned zmírnit na minumum , dát pokličku a nechat těch 20 minut. Ráda to zkusím. Třeba mne světlá pohanka příjemně překvapí a budu ji používat jako oblíbenou přílohu místo té tmavé.

     
  • Status: expert

    Re: ZDRAVÉ HUBNUTÍ PODLE ROMČI

    Datum: 05.01.2013 11:58
     

    Opatrně s jablky, 4 jablka vydají za jeden kalorický obídek grinning smiley

     
    Upraveno 1 krát. Naposledy upravil jaja99 (05.01.2013 11:58)
     
  • Autor: Filipka
    Status:

    Re: ZDRAVÉ HUBNUTÍ PODLE ROMČI

    Datum: 05.01.2013 12:33
     

    Jájo, díky za připomínku, to je fakt, že s ovocem se to nesmí přehánět. Svatá pravda.......Hlavně s banány, hruškami atd. Ale určitě ani jablka nejsou zdaleka "nevinná". Jsou hodně sladká. Ale 2 denně jsem si zatím dovolila. A k tomu teď ještě buď každý den trošku sušeného ovoce nebo 1 banán či jiný kousek ovoce. Já vím, zatím to není bez chyb a třeba ještě ani nebudu hubnout, ale mně teď jde spíš o to, najít si , z větší části podle Romčina vzoru , ale i podle vlastních chuťových preferencí a hlavně ze začátku nejspíš především i metodou pokus-omyl - svoje vlastní zdravé potraviny, které mi chutnají, které mi budou DLOUHODOBĚ vyhovovat, a které mě výživově zasytí, aby tělo mělo všeho dost. A pak se budu postupně omezovat, místo 2 jablek dám jedno, a podobně. Zkrátka, budu se snažit všechno sladit tak, aby byla výživa každý den co nejpestřejší, ale zároveň zasytila. A aby se pak i spolehlivě hublo. Tak jako se to povedlo Romance. Tedy v průměru půl kila až kilo týdně.

     
Upozornění
Bohužel, do tohoto fóra mohou přispívat pouze přihlášení návštěvníci. přihlášení

Nejste registrovaní?
zaregistrujte se! Nezabere vám to víc jak 20 sekund a získáte množství výhod! registrace
 
 
 
Zajímavé foto
Zajímavé diskuze
Barbra a Daniel

adoptivní děti WEEKu
 
 
 
Příspěvky v diskuzi vyjadřují názory jednotlivých diskutujících. Redakce serveru nemůže ovlivnit jejich obsah.
Provoz diskuze se řídí Pravidly zasílání příspěvků na serveru Week.cz.



RSS vše - RSS vše - Diskuze - RSS - Zdraví a krása (Diskuze)

Přidej na Seznam    
 
(c) 2006-14 Week.cz | Kontakt - Podmínky užívání - Nápověda
 
Tento server používá software Phorum.