úterý 23. července, 02:57 Svátek má Libor
Není fotka
Vyhledávání

Co se kde šustne

Zajímavé foto

Navigace: Co se jinam nehodí
hodnocení: 4.60
Aktuální kategorie: help   Vše > Ostatní a volné téma > Co se jinam nehodí
Diskutujte! Je spousta věcí na které tu není chlíveček

Podkategorie:

Autor: Traged
Status:
Výsledné hodnocení: 5

Vzpomínání

Datum: 25.12.2007 14:06

zuzi2.jpg

Vánoce jsou pro mě i čas vzpomínek na dětství. Myslím, že fotky z dětství tady ještě nejsou, proto zakládám tohle fórum. grinning smiley

Tak toto je malý Tragédek. Povšimněte si, že tragický výraz jsem měla už v jednom roce, takže mi ten nick celkem sedí, nemyslíte? grinning smiley

Komentáře a názory

Aktuální stránka: 1 z 40
  • Autor: Dasa
    Status: expert

Re: Vzpomínání

Datum: 25.12.2007 15:49

Zuzko, hezký. Já si pamatuju že jsem v tomhle věku na fotkách brečela protože jsem se bála fotografa (nevím proč).

• Autor: Reklama

• Autor: Vladana
    Status:

Datum: 25.12.2007 18:10

Traged prima fotka, to na člověka opravdu dýchne nostalgie minulých let.

• Status: expert

Datum: 25.12.2007 21:42

A pak, že se lidé s léty měnígrinning smiley

• Autor: LadaB
    Status: moderátor

Datum: 25.12.2007 21:47

No skvělé.... thumbs down

• Autor: Traged
    Status:

Datum: 26.12.2007 20:19

Jájo, to byla poklona nebo urážka? grinning smiley grinning smiley grinning smiley grinning smiley grinning smiley grinning smiley grinning smiley

Holky, prohlídněte archívy a dejte sem taky nějaký starý fotečky please smiley please smiley

• Autor: LadaB
    Status: moderátor

Datum: 26.12.2007 20:31

Vydrž...však sem někdo něco přihodí... winking smiley já musím nejdříve oživit skenr... grinning smiley jestli vůbec bude ještě fungovat... grinning smiley

Status:

Datum: 26.12.2007 20:56

zuzi1.jpg

Když jsou ty Vánoce, tak přidám ještě jednu vánoční grinning smiley

Status:

Datum: 26.12.2007 20:58

zuzi3.jpg
    A ještě jednu s dárečkem grinning smiley grinning smiley

• Autor: Kashika
    Status: