středa 21. listopadu, 07:11 Svátek má Albert
Není fotka
Vyhledávání

Co se kde šustne

Zajímavé foto

Navigace: Škůdci
hodnocení: 3.00
Aktuální kategorie: help   Vše > Zahrada a květena > Škůdci
Diskutujte! Neroste vaše zelená radost, nebo naopak roste až moc? Sdílejte s ostatními fotky, rady a zkušenosti..

Autor: nika
Status: začátečník

Třešeň a mšice

Datum: 08.06.2010 13:20

Ahoj!

Jsem začátečník zahradník (teda snažím se)tongue sticking out smiley tak nějak společně s manželem zakládáme trochu té "flóry" kolem domu a samozřejmě se začínáme potýkat i se všemožnou havětí.. eye rolling smiley

Prosím o radu.. máme zasazenou 3tím rokem třešeň.. a jakožto neznalci jsme si nedali pozor.. A teď jsme zjistili, že je plná ale plná mšic... Hned jsme nasadili mospilan.. ale veškerý listy jsou samože v háji..

Proto prosím.. mám ji celou zbavit toho listí a ??? a co pak? stačí zlikvidovat ty listy nebo mám ještě nějak dál postupovat? děkuji moc!!!

Komentáře a názory

• Status: expert

Re: Třešeň a mšice

Datum: 08.06.2010 13:25

Zbytek listí jí musíš nechat ať vypadá jak chce musí jím dýchat, nové už jí letos nenaroste.

• Autor: Reklama

• Autor: nika
    Status: začátečník

Datum: 20.06.2010 11:14

Jájo, děkuju za odpověď... Akorát jaksi- žádnej zbytek listí není.. tongue sticking out smiley moc toho stromek neměl.. a co měl- tak už nemá.. stydlin smiley grinning smiley Jsem tam ty potvory nemohla nechat... Snad to rozdejchá.. please smiley

Podobné příspěvky
Diskuze: Jak jste objevili Week? Červení krasavci  

Abychom si udělali představu, kdo odkud přichází :), tak navrhuji tuhle malou anketu - kdo vás sem poprvé nasměroval. Mě jedna z vás, livingářek, ale

Autor: Anavi - 26.02.2007 09:09
Rubrika: Internet a PC - Komentářů: 543

Pochlubte se červenolistými keři a stromečky...brala bych inspiraci pro další červeňáčky,mám jen tyhleBerberis Red PilarSambucus nigra Black LaceS.n.

Autor: amazonka01 - 04.05.2008 11:24
Rubrika: Zahrada - Komentářů: 20