pátek 29. března, 02:27 Svátek má Taťána
Profil
Není fotka
Vyhledávání
 
Co se kde šustne
 
Zajímavé foto


Navigace: Škůdci
hodnocení: 3.00
Aktuální kategorie: help   Vše > Zahrada a květena > Škůdci
Diskutujte! Neroste vaše zelená radost, nebo naopak roste až moc? Sdílejte s ostatními fotky, rady a zkušenosti..
 
 
 
 
Autor: nika
Status: nováček

Třešeň a mšice

Datum: 08.06.2010 13:20
 

Ahoj!

 

Jsem začátečník zahradník (teda snažím se)tongue sticking out smiley tak nějak společně s manželem zakládáme trochu té "flóry" kolem domu a samozřejmě se začínáme potýkat i se všemožnou havětí.. eye rolling smiley

Prosím o radu.. máme zasazenou 3tím rokem třešeň.. a jakožto neznalci jsme si nedali pozor.. A teď jsme zjistili, že je plná ale plná mšic... Hned jsme nasadili mospilan.. ale veškerý listy jsou samože v háji..

Proto prosím.. mám ji celou zbavit toho listí a ??? a co pak? stačí zlikvidovat ty listy nebo mám ještě nějak dál postupovat? děkuji moc!!!

 

Komentáře a názory

 
  • Status: expert

    Re: Třešeň a mšice

    Datum: 08.06.2010 13:25
     

    Zbytek listí jí musíš nechat ať vypadá jak chce musí jím dýchat, nové už jí letos nenaroste.

     
  • Autor: Reklama

    Re: Třešeň a mšice

     
     
  • Autor: nika
    Status: nováček

    Re: Třešeň a mšice

    Datum: 20.06.2010 11:14
     

    Jájo, děkuju za odpověď... Akorát jaksi- žádnej zbytek listí není.. tongue sticking out smiley moc toho stromek neměl.. a co měl- tak už nemá.. stydlin smiley grinning smiley Jsem tam ty potvory nemohla nechat... Snad to rozdejchá.. please smiley

     
Upozornění
Bohužel, do tohoto fóra mohou přispívat pouze přihlášení návštěvníci. přihlášení

Nejste registrovaní?
zaregistrujte se! Nezabere vám to víc jak 20 sekund a získáte množství výhod! registrace
 
 
 
Zajímavé foto
Zajímavé diskuze
Barbra a Daniel

adoptivní děti WEEKu
 
 
 
Příspěvky v diskuzi vyjadřují názory jednotlivých diskutujících. Redakce serveru nemůže ovlivnit jejich obsah.