sobota 20. dubna, 00:17 Svátek má Marcela
Profil
Není fotka
Vyhledávání
 
Co se kde šustne
 
Zajímavé foto


Navigace: Zdraví a nemoci
Aktuální kategorie: help   Vše > Moje dítě > Zdraví a nemoci
Diskutujte! Máte se svojí ratolestí spíše starosti a nebo radosti?
 
 
 
 
Autor: Aria
Status: nováček

Prosba o vyplnění dotazníku

Datum: 23.10.2016 13:06
 

Dobrý den,

jsem studentkou 4. ročníku střední školy a pracuji na maturitní práci. Pokud jste matkou dítěte ve věku mezi 5-15 lety, ráda bych Vás požádala o vyplnění dotazníku týkajícího se vlivů na vývoj imunity dítěte. Dotazník je plně anonymní. Mnohokrát děkuji a přeji příjemný zbytek dne smiling smiley

[www.survio.com]

 

Komentáře a názory

 
  • Autor: 1romca11
    Status:

    Re: Prosba o vyplnění dotazníku

    Datum: 23.10.2016 21:37
     

    Ario tak jsem vyplnila i když synovi je už 16, snad nevadí a trochu jsem pomohla

     
  • Autor: Reklama

    Re: Prosba o vyplnění dotazníku

     
     
  • Autor: HanaK
    Status: expert

    Re: Prosba o vyplnění dotazníku

    Datum: 23.10.2016 22:45
     

    dotazník má chybu, je jenom na jedno dítě, když jsem chtěla vyplnit za každého zvlášť, tak mne to už nepustilo. nono smiley

     
  • Autor: 1romca11
    Status:

    Re: Prosba o vyplnění dotazníku

    Datum: 24.10.2016 18:31
     

    Jo Hani máš pravdu, když jsem na odkaz zkusila kliknout, hlásí, že jsem již vyplnila a nepustí mě to..

     
  • Autor: Aria
    Status: nováček

    Re: Prosba o vyplnění dotazníku

    Datum: 26.10.2016 09:39
     

    Velice Vám děkuji za připomínku smiling smiley , chyba by již měla být opravena smiling smiley

     
  • Autor: cancourek
    Status:

    Re: Prosba o vyplnění dotazníku

    Datum: 26.10.2016 09:44
     

    Vyplněno dvakrát,shodně winking smiley

     
  • Status: expert

    Re: Prosba o vyplnění dotazníku

    Datum: 26.10.2016 19:42