pátek 19. dubna, 01:48 Svátek má Rostislav
Profil
Není fotka
Vyhledávání
 
Co se kde šustne
 
Zajímavé foto


Navigace: Zdraví a fitness
Diskutujte! Rádi vaříte, nebo naopak vyšíváte? Pak je tato sekce to pravé pro vás..
 
 
 
 
Autor: Anavi
Status: expert

"Prolustruj" si svého lékaře ...

Datum: 30.06.2009 22:03
 

Nedávno jsem objevila tyto stránky, myslím, že jsou docela užitečné. Třeba i pro někoho, kdo změní bydliště a má problém se "zorientovat", nezná třeba ve svém okolí nikoho natolik dobře, aby mu doporučil lékaře. Tady se dá dozvědět vcelku dost. Rozklikla jsem si tři svoje lékaře, ta hodnocení jsou fakt někdy naprosto trefná! thumbs down 

[www.znamylekar.cz]

 

Komentáře a názory

 
    Stránky: předchozí12
    Aktuální stránka: 2 z 2
  • Status: expert

    Re: "Prolustruj" si svého lékaře ...

    Datum: 28.11.2009 23:57
     

    Můj obvoďák je super i podle jiných, ale místní gynekoložka má -73% a druhý pan doktor taky nic moc a navíc nebere prostě děs. Ještě juknu na mého zubaře winking smiley

     
  • Autor: Reklama

    Re: "Prolustruj" si svého lékaře ...

     
     
  • Status: expert

    Re: "Prolustruj" si svého lékaře ...

    Datum: 29.11.2009 00:06
     

    Tak můj zubař -43 ale já jsem s ním spokojená, tak nevím.

     
  • Autor: SPIKE
    Status: expert

    Re: "Prolustruj" si svého lékaře ...

    Datum: 29.11.2009 04:31
     

    Jajo, on to dost zkresluje malý počet příspěvků, pak stačí jeden nespokojený a hned procento oblíbenosti prudce klesá. Přečti si tedy i jednotlivé názory. Věra

     
    Upraveno 1 krát. Naposledy upravil SPIKE (23.03.2010 22:58)
     
  • Status: expert

    Re: "Prolustruj" si svého lékaře ...

    Datum: 29.11.2009 10:31