úterý 16. dubna, 09:42 Svátek má Irena
Profil
Není fotka
Vyhledávání
 
Co se kde šustne
 
Zajímavé foto


Navigace: Zdraví a fitness
Diskutujte! Rádi vaříte, nebo naopak vyšíváte? Pak je tato sekce to pravé pro vás..
 
 
 
 
Autor: Anavi
Status: expert

"Prolustruj" si svého lékaře ...

Datum: 30.06.2009 22:03
 

Nedávno jsem objevila tyto stránky, myslím, že jsou docela užitečné. Třeba i pro někoho, kdo změní bydliště a má problém se "zorientovat", nezná třeba ve svém okolí nikoho natolik dobře, aby mu doporučil lékaře. Tady se dá dozvědět vcelku dost. Rozklikla jsem si tři svoje lékaře, ta hodnocení jsou fakt někdy naprosto trefná! thumbs down 

[www.znamylekar.cz]

 

Komentáře a názory

 
    Stránky: 12 | další
    Aktuální stránka: 1 z 2
  • Autor: Maca
    Status:

    Re: "Prolustruj" si svého lékaře ...

    Datum: 30.06.2009 22:13
     

    Už jsem si takhle našla svoji novou gynekoložkuthumbs down

     
  • Autor: Reklama

    Re: "Prolustruj" si svého lékaře ...

     
     
  • Autor: Majka
    Status: moderátor
    www.majkaj.webg..

    Re: "Prolustruj" si svého lékaře ...

    Datum: 30.06.2009 22:29
     

    Já tam hodnotila svoji zubařku thumbs down a taky jednu tzv. paní doktorku z Prahy angry smiley Její hodnocení byla též přesná.

     
  • Autor: Neregistrovaný uživatel:
    swaty

    Re: "Prolustruj" si svého lékaře ...

    Datum: 01.07.2009 07:03
     
     
  • Autor: Evca
    Status: expert
    www.evciny-stra..

    Re: "Prolustruj" si svého lékaře ...

    Datum: 01.07.2009 08:32
     

    Tak jsem koukla a čumímeye popping smiley eye popping smiley zaráží mě,že si u ,,mého" obvoďáka stěžujou na dlouhé čekání,já nikdy nečekala dýl jak 20 minut a naopak,že všichni chválí zubařku(je teda fakt dobrá,to se musí nechatthumbs down )u který když jsem objednaná na 10.30 přijdu na řadu ve 14 hodinthumbs up .Taky jsem se dočetla,že k ní jezdí lidi z Prahy eye popping smiley to jako v Praze nejsou zubařiconfused smiley confused smiley