čtvrtek 28. března, 21:49 Svátek má Soňa
Profil
Není fotka
Vyhledávání
 
Co se kde šustne
 
Zajímavé foto


Navigace: Zahrada
hodnocení: 5.00
Aktuální kategorie: help   Vše > Zahrada a květena > Zahrada
Diskutujte! Neroste vaše zelená radost, nebo naopak roste až moc? Sdílejte s ostatními fotky, rady a zkušenosti..
 
 
Podkategorie:
 
 
 
Autor: simsima
Status: nováček

Nováček-antitalent- jak na založení zahrádky?

Datum: 20.08.2008 14:26
 

Jsem nováček a totální antitalent na kytky...a přesto se snažím založit zahrádku. Vždycky, když se mi nějaká kytka, nebo keř líbí, tak zadávám do vyhledavače a pokaždé mě to naviguje sem smiling smiley, myslím, že za dobu, co jen čtu, to naprosto chápu- jste všechny moc šikovné.

Ale já stejně nechápu confused smiley. Prostě se mi to v té palici všechno motá a už nevím vůbec nic. A proto jsem se konečně odvážila i napsat. Během tří týdnů budeme mít zarovnaný pozemek a na něm konečně i pěknou ornici a oplocení. Vzhledem k tomu, že máme rohový pozemek, taky bych plot chtěla nechat nějak "kultivovaně" prorůst keři, které by jednou /kéž by co nejdříve/ vytvořily clonu, aby na nás nebylo vidět. Jenže-někde se mi něco líbí, tak buď je to jedovaté, nebo má trny- a já mám malé děti a plánujeme kočku sad smiley.

Tak bych chtěla poprosit o radu- co k plotu? A jde vůbec sázet keře ještě koncem září, začátkem října? Vím, ptám se jako totální "pako"....ale když já jsem kytkami fakt nepolíbená a na bytě, kde zatím bydlíme mi taky skoro nic nejde....vlastně jo, na balkoně mám krásný netřesky grinning smiley

Moc děkuji za rady....pokud budu moct budu se ptát dál...zase někdy příště.

Jooo a zahrádka je orientovaná na jihozápad a je fakt pidi- má rozměry 12,5 x 18,5m-kdy ta delší strana je podél domu.

 

Komentáře a názory

 
    Aktuální stránka: 1 z 20
  • Autor: Mona
    Status: expert

    Re: Nováček-antitalent- jak na založení zahrádky?

    Datum: 20.08.2008 14:32
     

    simsima...ahoj, vítej.