středa 24. dubna, 19:30 Svátek má Jiří
Profil
Není fotka
Vyhledávání
 
Co se kde šustne
 
Zajímavé foto


Navigace: Vzkazy pro adminy
hodnocení: 5.00
Aktuální kategorie: help   Vše > Ostatní a volné téma > Vzkazy pro adminy
Diskutujte! Chcete na weeku něco změnit nebo vylepšit?
 
 
 
 
Autor: yaga
Status:
Klikni pro filtrování
Tagy: blb

pomoc

Datum: 11.09.2010 20:10
 

Nemohu se dostat do žádné diskuse.Když si nějakou vyberu sekne se stránka,objeví se hodiny a pak už jen,že program neodpovídá.Prosím co s tím?

 

Komentáře a názory

 
    Aktuální stránka: 1 z 15
  • Autor: Arturka
    Status:

    Re: pomoc

    Datum: 11.09.2010 20:18
     

    Mě jdou otevírat diskuze. Nejsem žádný odborník, ale zkusila bych restartovat PC. Já ti odpovídám, ale ty si to stejně nemůžeš přečíst, když ti nejdou otevírat diskuze eye rolling smiley spinning smiley sticking its tongue out

     
    Upraveno 1 krát. Naposledy upravil Arturka (11.09.2010 20:22)
     
  • Autor: Reklama

    Re: pomoc

     
     
  • Autor: carlos
    Status: expert
    https://eu.zone..

    Re: pomoc

    Datum: 11.09.2010 23:14
     

    Jedině restart, pak zkusit i jiné podobné stránky (např. Lidé.cz), poku stav přetrvává i na tomto serveru, vrátit PC do stavu podle posledního bodu obnovy. Něco se ti aktualizovalo a teď se to hádá ..... Modlím se ať pomůže už restart eye rolling smiley

     
  • Autor: Neregistrovaný uživatel:
    bobo121

    Re: pomoc

    Datum: 11.09.2010 23:33
     
    Předchvílí se to kouslo i mě.
    A od rána vyskakuje v každé diskuzi tabulka s chybou na 77 řádku.
     
  • Autor: carlos
    Status: expert
    https://eu.zone..

    Re: pomoc

    Datum: 12.09.2010 17:47
     

    A jaký máš připojení ? Občas přes kabelové připojení dochází k podobným excesům, to když poskytovatel má rovna nějakou technologickou výluku .......

     
  • Autor: Neregistrovaný uživatel:
    bobo121

    Re: pomoc

    Datum: 12.09.2010 18:14
     
    Kabelové připojení.