sobota 20. dubna, 00:53 Svátek má Marcela
Profil
Není fotka
Vyhledávání
 
Co se kde šustne
 
Zajímavé foto


Navigace: Životní styl
Diskutujte! Je spousta věcí na které tu není chlíveček
 
 
 
 
Autor: anny
Status:
Klikni pro filtrování
Tagy: blb

Cizí řeči

Datum: 19.04.2010 22:09
 

Učíte sa?

Já neustále bojujem s angličtinou. Som zkúsený začiatočník. Prvé lekcie ovládám dokonale,jjelikož som začínala viackrát. Teraz sa mi podarilo prekuliť sa do druhého ročníka,ale nech sa snažím akokoľvek,tak mám problémy s porozumením hovoreného slova. Som na tú anglinu nejak hluchá,v súvislom toku reči sa mi nedarí zachytiť jednotlivé slová.

Jak ste na tom vy? Máte nejaké oblúbené stránky? Já často chodím sem-

[www.helpforenglish.cz]

Myslím,že sú to nejlepšie angličtinárské stránky,ale možno to poznáte.

 

Komentáře a názory

 
    Stránky: 12345678910 | další
    Aktuální stránka: 1 z 10
  • Autor: Hanule
    Status: expert

    Re: Cizí řeči

    Datum: 20.04.2010 01:45
     

    Anny, to jsou perfektní stránky.

    Jsem jazykový zoufalec a odepsáníhodný antitalent.

     
  • Autor: Reklama

    Re: Cizí řeči

     
     
  • Autor: Evca
    Status: expert
    www.evciny-stra..

    Re: Cizí řeči

    Datum: 20.04.2010 06:26
     

    Jsem na tom jako Hanulelove smiley

     
  • Autor: Majka
    Status: moderátor
    www.majkaj.webg..

    Re: Cizí řeči

    Datum: 20.04.2010 06:48
     

    Jazyky??? Znám uzený, ten je skvělý!

    Tos to sem nemohla dát dřív? Je tam i návod na používání Pay Pal eye popping smiley

     
  • Autor: suee
    Status:

    Re: Cizí řeči

    Datum: 20.04.2010 09:36