čtvrtek 28. března, 20:11 Svátek má Soňa
Profil
Není fotka
Vyhledávání
 
Co se kde šustne
 
Zajímavé foto


Navigace: Životní styl
Diskutujte! Je spousta věcí na které tu není chlíveček
 
 
 
 
Autor: anny
Status:
Klikni pro filtrování
Tagy: blb

Cizí řeči

Datum: 19.04.2010 22:09
 

Učíte sa?

Já neustále bojujem s angličtinou. Som zkúsený začiatočník. Prvé lekcie ovládám dokonale,jjelikož som začínala viackrát. Teraz sa mi podarilo prekuliť sa do druhého ročníka,ale nech sa snažím akokoľvek,tak mám problémy s porozumením hovoreného slova. Som na tú anglinu nejak hluchá,v súvislom toku reči sa mi nedarí zachytiť jednotlivé slová.

Jak ste na tom vy? Máte nejaké oblúbené stránky? Já často chodím sem-

[www.helpforenglish.cz]

Myslím,že sú to nejlepšie angličtinárské stránky,ale možno to poznáte.

 

Komentáře a názory

 
    Stránky: předchozí12345678910
    Aktuální stránka: 10 z 10
  • Autor: Frantisek
    Status:

    Re: Cizí řeči

    Datum: 27.05.2013 11:22
     

    Jojo, vše přečtu, ono samo, já nic, já muzikant, já jsem v tom nevinně.Dobré počteníčko. thumbs down

     
  • Autor: Reklama

    Re: Cizí řeči

     
     
  • Autor: anny
    Status:

    Re: Cizí řeči

    Datum: 16.10.2013 23:04
     

    pro věčné studenty angličtiny (jako já) přidávám můj oblíbený odkaz : [url]

    [/url]

     
  • Status: nováček

    Re: Cizí řeči

    Datum: 22.10.2013 17:09
     

    cizí řeč se nejlépe naučí v zahraničí a ještě lepší je se to učit přímo od domoroce grinning smiley

     
  • Autor: kaaj
    Status: expert

    Re: Cizí řeči

    Datum: 22.10.2013 17:57