pátek 29. března, 08:38 Svátek má Taťána

Zajímavé foto

Navigace: Thajsko
Aktuální kategorie: help   Vše > Cestování > Za exotikou > Asie > Thajsko
Založte si eDeníček! Podělte se se svými přáteli o zážitky z cestování, a nebo naopak získejte cenné rady před caší cestou!

Blog
Řadit dle:
Aktuální stránka: 1 z 1

THAJSKO 2015 - 1.pokračování

25.11.2016 11:11, Autor: SPIKE

Bangkok nás přivítal deštěm. Už z letadla jsme viděli velké louže na letištní ploše, černý mrak se pomalu přesouval dál. Vlhké vedro nepřekvapilo, to už jsem čekala. Na letišti jsme se převlékli do kraťasů a na celých 24 dní jsme se rozloučili s mikinami a dalším teplým oblečením. To si počká na dně kufru, až nám bude při návratu chladněji. Přilétli jsme v pravé poledne místního času, průvodce na nás čeká a hned vyrážíme na první prohlídku města. Sprcha, kterou bychom po dlouhém letu uvítali, bude až večer. Kvůli počasí je program hned změněn. Původně jsme se mě ...

THAJSKO 2015 - 2.pokračování

25.11.2016 11:09, Autor: SPIKE

Dnešní noc strávíme ve vlaku. Jsem dost zvědavá, jakou úroveň má železniční doprava v Thajsku. Na nádraží jsme včas, tak se naše malá skupinka 16 turistů a jednoho průvodce snaží dohodnout, kdo s kým stráví noc společně v jednom kupé. Stejně v tom nemáme jasno, protože netuším, jestli ve stejném kupé se mnou budou ti, co mají jízdenku s číslem nižším, nebo naopak ti s číslem vyšším. Když se dostaneme na perón, tak mě dost překvapuje, jak tam stojící vlaky procházejí očistou. Hadicemi je myjí z vnější strany docela důkladně. Nacházíme svůj vagón a po vstupu vidím ...

THAJSKO 2015 - 3.pokračování

25.11.2016 11:07, Autor: SPIKE

Pohodlně jsme se vyspali v hotelu a zas jdeme na snídani se spakovanými kufry. Čeká nás třídenní trek hornatým severem Thajska. Máme v hlavě uloženo, že Thajsko = pláže a moře. Jenže Thajsko je země obrovská a rozložená od jižních ostrovů až po sever, kde jsou dost vysoké pohraniční hory. Pro mnohé docela překvapivá skutečnost. Kufry zůstanou uložené na hotelu a my opouštíme Ching Mai jen s malými batohy, v nichž máme oblečení na 3 následující dny a pár nezbytností. Mikrobusy nás odvezou do vesnice, kde se hned seběh ...

THAJSKO 2015 - 4.pokračování

25.11.2016 11:05, Autor: SPIKE

Po třídenním treku jsme se večer vrátili opět do Ching Mai a přespali ve stejném hotelu jako před pár dny. Večerní město je plné života. Běžně se tu jí u stánků na ulici. Jídlo je výtečné a o dost levnější než v turisticky přeplněných centrech u moře na jihu. No a ráno jsme opět připravení se sbalenými kufry na recepci. Cílem naší cesty jsou horské oblasti, ale tentokrát pojedeme našimi mikrobusy. Jsou to kvalitní vozy, které zvládnou dlouhé stoupání ke chrámu Doi Suthep. Od parkoviště pojedeme ještě výš zubačkou, zpět se vrátíme po dlouhém schodišti. Chrámy jso ...

THAJSKO 2015 - 5.pokračování

25.11.2016 11:02, Autor: SPIKE

Po noclehu v Chiang Rai pokračuje naše putování severem Thajska až na samé hranice. Tato oblast se nazývá Zlatý trojúhelník. Sbíhají se tu hranice Thajska, Barmy a Laosu. Ani Čína není příliš vzdálená. To zlato v názvu není jen nějaká nadsázka nebo barvitý název. Ve zlato se proměňovalo opium. A to opravdu ve velkém. Navštívíme malé muzeum, kde se seznámíme s tím, jak se pěstuje a zpracovává mák, jak se z něj získává lepkavé mléko, z něhož se pak vyrábí opium. Malý koutek se věnuje i zpracování tabáku, aby ten výčet lidských závislostí byl trochu širší. Není to ...

THAJSKO 2015 - 7.pokračování

25.11.2016 10:59, Autor: SPIKE

Tady už se nebudu o ničem rozepisovat, jen sem dám fotky nejrůznějších rostlinek, které jsem v Thajsku potkala. Názvy jsem vepsala přímo do fotek, aby to bylo přehlednější.

...

THAJSKO 2015 - 6.pokračování

27.02.2016 00:31, Autor: SPIKE

Pocit, že jsem v Thajsku strávila snad půl roku, je celkem pochopitelný. Každou noc jsme spali jinde, každý den jsem poznali tolik krás přírodních, historických, gurmánských i docela obyčejně lidských, že jsem plná zážitků a dojmů. Budu to v sobě zpracovávat ještě hodně dlouho. Při třídění fotek se stále ve vzpomínkách vracím, znovu cítím ty vůně, chuti, sluneční paprsky i slanou chuť moře.

Poslední 3 dny už jen odpočíváme na ostrově Koh Samed. Je to docela maličký ostrůvek. Přeplavili jsme se na něj malou motorovou lo ...

Řadit dle:
Aktuální stránka: 1 z 1
Volby:

Příspěvky v diskuzi vyjadřují názory jednotlivých diskutujících. Redakce serveru nemůže ovlivnit jejich obsah.
Provoz diskuze se řídí Pravidly zasílání příspěvků na serveru Week.cz.

RSS vše - RSS vše - Blog - RSS - Thajsko (Blog)